Hаш новий гібридний позашляховик
Взявши за основу двомоторний систему i-MMD, ми зібрали наш перший серійний гібридний позашляховик, який продається в Європі, у вигляді абсолютно нового Honda CR-V. Система Honda Hybrid Performance оснащена інтелектуальною технологією багаторежимного водіння (i-MMD), що складається з електромотора, генератора, двигуна внутрішнього згоряння Аткінсона і інноваційної прямий трансмісією, які разом забезпечують високі рівні економічності і досконалості.
CR-V Hybrid оснащений економічним 2,0-літровим бензиновим двигуном i-VTEC, потужним електромотором і літій-літієвим акумулятором. Максимальна потужність складає 184 л. с. (135 кВт) з обертовим моментом 315 Нм.
Замість традиційної використовується одноступенева трансмісія з фіксованим передавальним числом, безпосередньо з'єднує рухливі вузли для більш плавної передачі крутного моменту. В такому форматі система досконаліша, ніж планетарна e-CVT, зазвичай встановлюється в інших гібридних автомобілях.
Рушійна сила
Два електромотора забезпечують високу прийомистість гібридного приводу Honda i-MMD для захоплюючого водіння. Але крутний момент електромоторів - лише одна з переваг, оскільки наші гібридні автомобілі дають вам найкраще з обох світів.
Ця інтелектуальна технологія приводу автоматично перемикається між електричною потужністю на низьких швидкостях і бензинової потужністю на більш високих крейсерських швидкостях, вибираючи найефективніший варіант.
Плавний і тихий
Гібрид Honda дарує ні з чим не порівнянні відчуття спокійного, м'якого старту в електричному режимі. Бензиновий двигун підключається настільки тихо і непомітно, що ви навіть не можете сказати, чи працює він.
Зарядка не потрібна
Великою перевагою гібрида є те, що вам не потрібно шукати зарядну станцію або встановлювати спеціальну розетку вдома. Двигун постійно заряджає акумулятор в дорозі, досить тільки заправлятися бензином. Це насправді так просто.
Розумний гібрид
У місті найчастіше CR-V Hybrid буде автоматично перемикатися між режимами гібридного приводу і електромобіля для максимальної ефективності. У режимі гібридного приводу надлишки енергії, що виробляється двигуном внутрішнього згоряння, можуть також використовуватися для підзарядки акумулятора через генератор. Режим бензинового двигуна є найбільш ефективним для руху на крейсерських швидкостях по автострадах.
На помірних швидкостях CR-V Hybrid зазвичай працює в режимі електромобіля більше половини всього часу в дорозі, а на високих швидкостях - приблизно третина часу. Контрольне програмне забезпечення системи i-MMD безперервно визначає, коли переключитися на той чи інший режим для максимальної ефективності, в залежності від ситуації і навколишнього оточення, без участі водія.
Система інтелектуального багаторежимного приводу (i-MMD) визначає, як найбільш ефективно використовувати паливо та електричну енергію, тому водієві не потрібно самому вибирати один з трьох режимів водіння: електричний привід, гібридний привід або бензиновий привід.
Режим електричного приводу
В цьому режимі ходової мотор харчується виключно від акумуляторів, забезпечуючи тихе водіння з нульовими викидами.
Режим гібридного приводу
В цьому режимі бензиновий двигун передає потужність на електричний генератор, який живить електричний ходової мотор, тому зайва потужність бензинового двигуна повертається через генератор для підзарядки акумуляторів.
Режим бензинового приводу
В цьому режимі колеса приводяться в рух двигуном внутрішнього згоряння. Якщо вам знадобиться додаткова потужність для швидкого маневру обгону, то підключиться електромотор.
Новий Honda CR-V Hybrid оснащений унікальним екраном водійського інформаційного інтерфейсу (DII), на який виводиться поточний стан приводу, щоб водій краще розумів, які джерела енергії використовуються для приведення автомобіля в рух. Показується рівень заряду літій-іонного акумулятора, графічне зображення потоку енергії і стан підзарядки системи.
Доступні кольори
* Звертаємо увагу, що справжній колір автомобіля може відрізнятися від кольору на екрані монітора.