ОБЗОР МОДЕЛИ
Яскравий «спорт-нейкед» з сімейства «Neo Sports Café» для новонавернених райдерів, які шукають свій особливий, стильний шлях в мотоциклетної кар'єрі.
Всього 143 кілограм - з такою масою впорається навіть сама тендітна дівчина, а в поєднанні з поступливим характером, вивіреною посадкою і відточеною керованістю, Honda CB300R Neo Sports Cafe стане ідеальним претендентом на роль першого мотоцикла. Honda CB300R Neo Sports Cafe - доказ того, що доступний мотоцикл може бути стильним і яскравим. Звикайте до витонченості і високій якості з самого початку!
Прекрасний крутний момент
Одноциліндровий двигун об'ємом 286 см3 - еталон надійності та ефективності. У поєднанні з сучасним уприскуванням, рідинним охолодженням і 4-клапанною головкою блоку, він відрізняється не тільки високою економічністю, але і впевненою тягою в будь-якому діапазоні оборотів. А значить, в будь-якій ситуації реакція на поворот рукоятки газу буде передбачуваною і чіткою.
Впевненість і безпеку
Дискові гальма - вражають! Всього кілька років тому опозитний 4-поршневий супорт з жорстким і одночасно легким радіальним кріпленням був прерогативою спортбайков, сьогодні - копання Honda зробила цю технологію доступною і для 300-кубового дорожнього мотоцикла. Потенціал гальмівних механізмів Honda CB300R Neo Sports Cafe може претендувати на звання кращого в класі, а сучасна антиблокувальна система забезпечить стабільність при екстремальних гальмуваннях.
ідеальний партнер
Сталева рама в основі мотоцикла з тонких труб і литих елементів: їх поєднання забезпечує ідеальний баланс між крутильній жорсткістю і масою. Вилка перевернутого типу з трубами діаметром 41 мм дозволяє відчувати впевнено в крутих поворотах, а задній моноамортизатор з п'ятьма ступенями регулювання преднатяга пружини готовий до будь-яких навантажень. Додайте також комфортне сідло, що підходить для невисоких райдерів, і пряме кермо змінного перерізу і отримаєте один з кращих дорожніх мотоциклів.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Модель | Honda CB300R |
Тип мотоцикла | класика |
Рік выпуску | 2020 |
Рама | сталева |
Тип двигуна | 1-циліндровий, 4-тактний |
Робочий об'єм | 286 куб. см. |
Діаметр циліндра / хід поршня | 76 мм х 63 мм |
охолодження | рідинне |
Кількість клапанів на циліндр | DOHC, 4 клапанів на циліндр |
Система подачі палива | електронне уприскування (PGM-FI) |
максимальна потужність | 22,8 л.с. при 8500 об/мин |
Коробка передач | 6-ступенчатая |
Тип привода | ланцюг |
Розмір передньої шини | 110/70R17M/C 54H |
Розмір задньої шини | 150/60R17M/C 65H |
передні гальма | Радіальний 4-поршневий супорт Nissin, плаваючий диск 296 мм |
задні гальма | 1-поршневий супорт, диск 220 мм |
Передня підвіска | 41 мм вилка перевернутого типу, хід 130 мм |
Задня підвіска | Моноамортизатор і маятник Pro-Link з прогресивною характеристикою, хід 107 мм |
Габаритні розміри (ДхШхВ) | 2012 мм x 802 мм x 1052 мм |
Колісна база | 1352 мм |
Висота по сідлу | 799 мм |
ємність бензобака | 10 л |
Маса мотоцикла (суха) | 143 кг |
ГАЛЕРЕЯ