ОБЗОР
Завдяки універсальним динамічним характеристикам, захоплюючого дизайну, доступною ціною і низьким експлуатаційним витратам двоциліндровий CB500X може стати відмінним аргументом, щоб закохатися в мотоцикли раз і назавжди. Вертикальна посадка, зручне положення для управління, солідний об'єм паливного бака і великий хід підвіски наповнюють справжнім почуттям пригод кожна подорож, і роблять це однаково добре як при повсякденних поїздок, так і під час вилазок на вихідні.
Більш того, легкий набір оборотів і універсальні характеристики його двигуна, внутрішня конструкція якого розроблена на базі двигунів CBR600RR і CBR1000RR, по достоїнству оцінять не тільки початківці райдери, але і досвідчені мотоциклісти, які шукають легкий, практичний і економічний, універсальний мотоцикл.
Удосконалена версія CB500X завдяки виразній позашляхової стилістиці, функціональності і економічності має шанс стати більш привабливою пропозицією, яка поєднує відмінні універсальні характеристики з духом пригод і доступною ціною.
Тоді як його двигун DOHC об'ємом 471 куб.см, який забезпечує потужність 35 кВт і проходження 29,4 км / л, і сталева діагональна трубчаста рама (diamond-tube) залишилися незмінними, дизайн CB500X був оновлений за рахунок установки вітрового скла великого розміру і деталей преміум-класу - світлодіодним фари і світлодіодні задні ліхтарі.
Завдяки кілька більшого обсягу паливного бака збільшений запас ходу, а вдосконалені елементи, такі як відкидна кришка паливного бака, регульований важіль гальма, сидіння з новим дизайном і ключ запалювання, подібний ключу автомобіля ( 'wave' style), подарують власнику справжнє задоволення. Також поліпшено характеристики руху завдяки можливості регулювання попереднього навантаження пружини вилки, оптимізованої зусиллю демпфірування заднього амортизатора і оновленої конструкції барабана трансмісії для більш плавного перемикання передач.
Модель 2017 доступна в трьох кольорах: сріблястому (Sword Silver Metallic), червоному (Candy Rose Red) і помаранчевому (Nitric Orange). На ньому встановлено новий глушник, який надає мотоциклу більш сучасний вигляд. CB500X 2017 відповідає стандарту EURO4. Допустимий вміст шкідливих речовин у відпрацьованих газах, таких як окис вуглецю, вуглеводні і окис азоту, певний стандартом EURO4, майже в два рази менше в порівнянні зі стандартом EURO3.
У вересні 2021 року Honda представила оновлену CB500X 2022 модельного року. Головними змінами стали вилка перевернутого типу та дводискова гальмівна система спереду. З основних особливостей моделі слід виділити сталеву раму, прості підвіски у вигляді звичайної телескопічної вилки спереду та прогресивного моноамортизатора ззаду, дискові гальма (є версії з ABS), інжектор, 6-ступінчасту КПП, паливний бак на 17,5 л і до 196 кг сну маси.
Технічні характеристики
Модель | Honda CB500X |
---|---|
Тип мотоцикла | туристический эндуро |
Год выпуска | 2013+ |
Рама | стальная диагональная |
Тип двигателя | 2-цилиндровый, 4-тактный, рядный |
Рабочий объем | 471 см³ |
Диаметр цилиндра/ход поршня | 67,0 x 66,8 мм |
Степень сжатия | 10,7:1 |
Охлаждение | жидкостное |
Количество клапанов на цилиндр | DOHC, 4 клапана на цилиндр |
Система подачи топлива | инжектор, PGM-Fi, 34 мм |
Тип зажигания | полностью транзисторное |
Максимальная мощность | 47,6 л.с. (35,0 кВт) при 8500 об/мин
47,6 л.с. (35,0 кВт) при 8600 об/мин – CB500X (2019+) |
Максимальный крутящий момент | 43,0 Нм (4,4 кгм) при 7000 об/мин
43,0 Нм (4,4 кгм) при 6500 об/мин – CB500X (2019+) |
Сцепление | Многодисковое в масляной ванне, тросовый привод |
Коробка передач | 6-ступенчатая |
Тип привода | цепь |
Размер передней шины | 120/70ZR17 M/C (58W)
110/80R19M/C – CB500X (2019+) |
Размер задней шины | 160/60ZR17 M/C (69W) |
Передние тормоза | 1 диск 320 мм, 2-поршневой суппорт (CB500XA - ABS)
2 диска 296 мм, 2-поршневые суппорта Nissin (CB500XA - ABS) – CB500X (2022+) |
Задние тормоза | 1 диск 240 мм, 1-поршневой суппорт (CB500XA - ABS) |
Передняя подвеска | 41 мм телескопическая вилка (нерегулируемая), ход - 140 мм – CB500X (2013-2015)
41 мм телескопическая вилка (рег. преднатяга), ход - 140 мм – CB500X (2016-2018) 41 мм телескопическая вилка (рег. преднатяга), ход - 136 мм – CB500X (2019-2021) 41 мм вилка перевернутого типа Showa SFF-BP, ход - 136 мм – CB500X (2022+) |
Задняя подвеска | маятниковая Pro-Link с моноамортизатором (рег. преднатяга), ход - 120 мм
маятниковая Pro-Link с моноамортизатором (рег. преднатяга), ход - 135 мм – CB500X (2019+) |
Длина | 2095 мм
2155 мм – CB500X (2019+) |
Ширина | 830 мм – CB500X (до 2019, 2022+)
825 мм – CB500X (2019-2021) |
Высота | 1260 мм – CB500X 2013-2015 (ветровое стекло в низшем положении)
1290 мм – CB500X 2013-2015 (ветровое стекло в высшем положении) 1360 мм – CB500X 2016-2018 (ветровое стекло в низшем положении) 1390 мм – CB500X 2016-2018 (ветровое стекло в высшем положении) 1410 мм – CB500X (2019+) |
Колесная база | 1420 мм
1445 мм – CB500X (2019+) |
Минимальный дорожный просвет (клиренс) | 170 мм
180 мм – CB500X (2019+) |
Высота по седлу | 810 мм
830 мм – CB500X (2019+) |
Разгон 0-100 км/ч (0-60 миль/ч) | 5,74 сек.[1] |
Максимальная скорость | 163 км/ч[2] |
Емкость бензобака | 17,3 л – CB500X (2013-2015)
17,5 л – CB500X (2016-2018) 17,7 л – CB500X (2019+) |
Масса мотоцикла (снаряженная) | 192 кг – CB500X (2013-2015)
194 кг – CB500X ABS (2013-2015) 196 кг – CB500X ABS (2016-2018) 197 кг – CB500X ABS (2019-2021) 199 кг – CB500X ABS (2022+) |
Расход топлива
Официально заявленный расход топлива на Honda CB500X составляет 3,5 л[3] на 100 км пути. Точное значение зависит от стиля езды.
ГАЛЕРЕЯ