ОБЗОР
Honda Africa Twin Adventure Sports - флагманський туристичний ендуро марки в самій екстремальній версії. Мотоцикл, створений для підкорення найбільш віддалених куточків планети. Увібравши в себе найпередовіші інженерні рішення, він готовий до подорожі: безкамерні спіцованние колеса, потужний захист двигуна і розвинені дуги, високе регульоване вітрове скло і збільшений бак дозволять зосередитися на дорозі.
Цей мотоцикл увібрав в себе всі самі передові досягнення індустрії, такі як активні електронні підвіски, передову систему трекшн-контролю і роботизовану трансмісію DCT, що враховує кут нахилу. Налаштуйте його для себе: жорсткість підвісок, роботу трекшн-контролю і ABS, відгук мотора на газ, інтенсивність гальмування двигуном і навіть висоту підйому переднього колеса в «віллі». Обігрів рукояток, круїз-контроль і сучасна кольорова приладова панель, а так само регульовані по висоті вітрове скло і сідло, зроблять будь-яку поїздку комфортною.
ДВИГАТЕЛЬ
Друге дихання
2-циліндровий двигун Honda Africa Twin став ще досконалішим. Зберігши фірмові особливості, такі як 270-градусний інтервал між спалахами запалювання і фірмову систему ГРМ Honda Unicam SOHC, інженери збільшили хід поршнів, завдяки чому робочий об'єм виріс до 1084 см3. У поєднанні з новими електронними дросельними заслінками, електронної ручкою газу і збільшеною висотою відкриття клапанів, потужність зросла на 7%, а крутний момент на 6%. А оптимізація роботи балансирних валів разом з переробкою ряду елементів дозволили скоротити вібрації і знизити масу двигуна на 2 кілограми.
ШАССИ
Нова напівдуплексна рама стала легше і жорсткіше, а головне - відтепер підрамник виготовляється окремою деталлю. У поєднанні з переробленим маятником, маса шасі знизилася на 2,5 кг, а керованість стала ще гостріше. Нова Honda Africa Twin Adventure Sports доступна з опциональнимі електронними підвісками Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA), що дозволяють моментально адаптуватися до будь-яких дорожніх умов і завантаження. А сучасна електроніка, що враховує нахил і тангажу, подбає про безпеку.
Висота сідла нового Africa Twin Adventure Sports 2020 року найбільше не відрізняється від базової Africa Twin, скоротившись з 900-920 до 850-870 мм. Можливість регулювання висоти збереглася, однак, відтепер мотоцикл доступний людям самої різної комплекції. Додатково змінити посадку допоможе високе (875-895 мм) або низька (825 мм) сідло з каталогу аксесуарів. У штатному оснащенні - вітрове скло з регулюванням висоти, приладова панель з кольоровим TFT-дисплеєм і можливістю синхронізації з гаджетами, розетка прикурювача круїз-контроль і система підсвічування поворотів.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН |
|
Тип | 4-тактний, рядний 2-циліндровий, 8-клапанний (технологія Unicam), рідинного охолодження |
Робочий об'єм, см3 | 1084 |
Кількість клапанів на циліндр | 4 |
Діаметр циліндра і хід поршня, мм | 92,0 x 81,5 |
Ступінь стиснення | 10,1:1 |
Макс. потужність, к.с. (КВт) | 102 (75) при 7500 об/мин |
Макс. крутний момент, Н · м | 105 при 6250 об/мин |
Обсяг моторного масла, л | 4,8/4,3 |
ПАЛИВНА СИСТЕМА |
|
Система питанія | Електронний вприскування палива (PGM-FI) |
Ємність паливного бака, л | 24,8 |
Тип палива | АИ-92 |
Споживання палива, л / 100 км | 4,9 |
Викид CO2, г / км | 112 |
Трансмісія |
|
Тип | механічна КП |
зчеплення | З тросом, багатодискове, в масляній ванні, що прослизає, з вижимний пластиною з алюмінію |
Кількість передач | 6 |
Передавальне число головної передачі | 2,625 |
Первинне передавальне число | 1,717 |
передавальні відносини | 2,866 |
0,972 | |
3: 1,375 | |
4: 1,133 | |
5: 0,972 | |
6: 0,882 | |
Привід на заднє колесо | Цепь |
ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ |
|
Стартер | електричний |
Напруга бортової мережі, В | 12 |
Ємність батареї, А · год | 6 (Li-ion) |
РАМА |
|
Тип | Сталева, пространственая |
ПІДВІСКА |
|
Тип передньої підвіски | Вилка перевернутого типа Showa с регулировкой предварительного сжатия пружин и усилия демпфирования при сжатии и отбое, диаметр перьев 45 мм |
Хід передньої підвіски, мм | 230 |
Тип задньої підвіски | Маятник, з системою важеля Pro-Link і моноамортизатором SHOWA з регулюванням попереднього стиснення пружин і зусилля демпфірування при стисненні і відбої |
Хід задньої підвіски (амортизатора), мм | 220 |
ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА |
|
Тип | Гідравлічна, 2-канальна ABS з відключається заднім контуром і вибором позашляхового / дорожнього режиму роботи |
спереду | Два плаваючих диска діаметром 310мм з алюмінієвою маточиною, 4-поршневими радіальними супортами і металізованими колодками |
ззаду | Один диск діаметром 256мм з 2-поршневим супортом і металізованими колодками |
РОЗМІРИ |
|
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2330 x 960 x 1560 |
Колісна база, мм | 1575 |
Кут нахилу вилки | 27,5° |
Виліт, мм | 113 |
Висота по сідла, мм | 870/850 |
Дорожній просвіт, мм | 250 |
Споряджена маса, кг | 238 |
Максимальна дозволена маса, кг | 456 |
Радіус розвороту, м | - |
КОЛЕСА |
|
передня шина | 90/90-21M/C, бескамерна |
Задняя шина | 150/70-R18M/C, бескамерна |
Передній колісний диск | Спіцованние з алюмінієвим ободом, 21M/C x MT2.15 |
Задній колісний диск | Спіцованние з алюмінієвим ободом, 18M/C x MT4.00 |
ОСНАЩЕНИЕ (КОМФОРТ) |
|
Вітрове скло | Високе, регульоване |
Круїз контроль | + |
Автоматичне вимкнення поворотника | + |
Квикшифтер | + |
Підігрів ручок керма | + |
Розетка 12V | + |
ОСВІТЛЮВАЛЬНІ ПРИЛАДИ |
|
Світлодіодні передні фари | + |
Світлодіодний задній ліхтар | + |
світлодіодні ДХО | + |
Динамічне освітлення повороту | + |
ПАНЕЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ І МУЛЬТИМЕДІА |
|
LCD панелі інструментів | + |
Кольоровий сенсорний мультимедійний екран, дюймів | 6,5 |
Бездротове підключення Bluetooth | + |
Підключення Apple Carplay | + |
USB 1,5A | + |
ТЕХНОЛОГІЇ (ДИНАМІКА) |
|
Вибір режимів їзди | Туризм, місто, гравійна дорога, бездоріжжя + 2 призначених для користувача |
Система контролю крутного моменту (HSTC) | 7 рівнів регулювання |
Вибір режимів електронної підвіски | + |
ТЕХНОЛОГИИ (БЕЗОПАСНОСТЬ) |
|
сигналізація | опціональне обладнання |
Система попередження про екстрене гальмування | + |
Система контролю їзди на задньому колесі | + |
Система контролю перекидання | + |
Система контролю підняття задньої частини мотоцикла | + |
Система управління ABS при повороті | + |
ГАЛЕРЕЯ