CB1000R

ОБЗОР МОДЕЛI

У CB1000R 2018 року велике елегантно поєднується з малим. Це дає пілотові величезний обсяг доступної та підконтрольної потужності двигуна, але також і відточену підконтрольність машини класу Supersports, тоді як інноваційний, мінімалістичний стиль змушує ставитися до нього зовсім інакше.

4-циліндровий двигун був налаштований для більш ніж на 16% більшої віддачі на оборотах вище 10,000 і на 5% більше крутного моменту, починаючи з середини діапазону, де він експлуатує найчастіше - і де це завжди в кайф. Передавальні відносини також на 4% коротше, щоб домогтися кращого прискорення і самих низів. На ділі, на перших 3 передачах з нуля до 130 км / год CB1000R прискорюється навіть краще, ніж CBR1000RR. Прослизає зчеплення з функцією підтримки додає контролю.

Зі збільшенням віддачі, необхідним елементом стала безконтактна ручка «газу» Throttle By Wire (TBW) з 3 попередньо встановленими режимами пілотування і одним призначеним для користувача (USER). Контроль потужності (P), гальмування двигуном (EB) і трекшн-контроль Honda Selectable Torque Control (HSTC) працюють спільно в рамках цих параметрів, щоб принести оптимальну користь пілоту в залежності від різних умов. Випускна система передає без спотворень рівномірний звук без надриву при підвищенні оборотів.

CB1000R 2018 року на 12 кг легше попередньої моделі, при цьому забезпечує більш ніж 20% краще співвідношення потужності до маси. Він також менше, при цьому забезпечує більш розслаблену посадку. За керованість відповідає нове шасі - це нова сталева хребтова рама коробчатого типу, вилка перевернутого типу with Showa Separate Function Fork - Big Piston (SFF-BP) і моноамортизатор Showa ззаду. Радіальні передні гальма з ABS і 190-е заднє колесо доповнюють апгрейд шасі.

двигун і трансмісія

 

-4-циліндровий двигун від CBR1000RR, переналаштований для досягнення більшої на 15 кВт потужності.
-Впевнений крутний момент і чуйність в середині діапазону.
-Throttle By Wire дає пілотові оперувати 3-ма режимами їзди.
-3 рівня контролю над потужністю, гальмуванням двигуном і крутним моментом (Honda Selectable Torque Control).
-Випускна система 4-2-1 економить вагу і видає первородний рев на середніх і високих оборотах.
-Прослизає зчеплення з підтримкою - в базовій комплектації.

998-кубовий 4-циліндровий двигун DOHC - серце CB1000R 2018 року повністю розділяє архітектуру і будова з силовим агрегатом CBR1000RR Fireblade. Двигун був перероблений з метою здорового збільшення віддачі потужності і крутного моменту: 107 кВт @ 10500 об. / Хв. і 104 Нм @ 8250 об. / хв. в порівнянні віддачею попередньої версії в 92 кВт @ 10000 об. / хв. і 99 Нм @ 7750 об. / хв. Діаметр і хід поршня залишилися колишніми - 75 мм x 56.5 мм, але ступінь стиснення збільшена на 0.4 до 11.6: 1, а поршні тепер ковані, а не просто литі, як у CBR1000RR SP.

Двигун також був тюнінгований таким чином, щоб основний підхоплення відчувався в діапазоні 6-8000 об. / Хв. - там, де він найбільш затребуваний - і дати вражаючі і спонукають до більшого відчуття від їзди. Це також стане непоганою паличкою-виручалочкою для обгонів в реальному світі. Червона зона починається від 11500 об. / Хв., А відсічення спрацьовує на 12000.

Весь процес розвитку і розробки моделі був сконцентрований на вдосконаленні струму паливної суміші - її надходження, руху всередині і виведення з головки блоку циліндрів. Підйом клапана став більше, впуск на 8.5 мм, випуск на 9.1 мм (проти 7.9 / 7.8 мм). 44-міліметрові дроселі (збільшені на 8 мм) живлять впускні канали більшого діаметра; форма камер згоряння змінена. Повітряний короб, повітроводи і фільтр абсолютно нові і забезпечують повітрю спрощений, більш прямий шлях потрапляння у двигун, зменшуючи втрати в тиску по всьому шляху проходження від воздуховода до дросельної заслінки.

У прямому взаємодії зі збільшеним загальною потужністю силового агрегату - важлива зміна в передавальних відносинах КПП: вони зменшені на 4%, що значно покращився прискорення при перемиканні передач на розгоні від 30 до 130 км / ч. Нове прослизає зчеплення з підтримкою забезпечує легкий хід важеля і допомагає впоратися з жорсткими перемиканнями вниз.

Нова випускна система додала CB1000R м'язів в середині діапазону, але також заощадила кілька кілограмів. Це система дизайну «4-2-1» з чотирма короткими каталізаторами в головний камері, за якою слідує двокамерний глушитель. Патрубок пов'язує дві основні труби прямо перед каталізаторами, збільшуючи крутний момент з 5000 об. / Хв. При повному вазі в 11.2 кг, система на 4.5 кг легша за попередню. Тон роботи випуску відрегульований всередині системи, так що при досягненні двигуном позначки в 5500 об. / Хв, стає значно глибше, натуральніше, «без купюр».

Безконтактна ручка газу Throttle By Wire (TBW) також додана в схему мотоцикла. Це дає пілотові максимальний контроль над потужним двигуном через 3 встановлені режими їзди, плюс, призначений для користувача режим «USER» (вибір здійснюється з лівого пульта).

Є три рівні залучення систем контролю за потужністю (Engine Power - «P»), гальмування двигуном (Engine Brake - «EB») і потоком крутного моменту (Honda Selectable Torque Control - «HSTC»); контроль за передачею моменту на заднє колесо (HSTC) також може бути повністю виключений.

Три режиму пропонують різні комбінації параметрів кожної допоміжної системи.

Режим «RAIN» означає мінімальну настройку «P», середній рівень контролю «EB» і найвищий рівень «HSTC». Тут найнижча віддача потужності і моменту особливо на 3 нижчих щаблях КПП.

У режимі «STANDARD» використовуються середні настройки «P», «HSTC» і «EB». Він відтинає потужність на перших двох передачах, а потім використовує криву потужності лише небагато чим поступається режиму «SPORT», крутний момент незначно відсікається при частково відкритій ручці «газу». Режим також допускає незначну пробуксовку заднього колеса і короткі wheelie.

Режим «SPORT» використовує максимальну настройку «P» і мінімальний рівень контролю «EB» і «HSTC» - дає доступ до 100% потужності мотора на всіх шести передачах, максимальний крутний момент при всіх позиціях дросельної заслінки і мінімальний вплив системи «HSTC».

Призначений для користувача режим «USER» дозволяє вибрати пілотові кожен з трьох рівнів залучення систем і зберегти налаштування для використання в майбутньому.

Інша інформація, доступна пілотові - це індикатор рекомендації підвищення передачі в правому верхньому куті приладової панелі, який починає моргати при досягненні заздалегідь встановленої межі обертів і стає від жовтого до помаранчевого, а потім - рожевим, візуально вказуючи на рівень оборотів і підбиваючи пілота до вирішення підняти передачу. Більше функціоналу панелі втілено в індикаторах економічної їзди «ECO», включеної передачі і обраному режимі їзди.

Новий двигун забезпечує кращу економічність, ніж у попередньої моделі, дозволяючи проїжджати по 17.2 км на 1 л палива проти 16.9 км (за стандартом WMTC). 

ШАСІ

 
У CB1000R нова сталева рама хребтового типу (mono-backbone). У ній використані з'єднані між собою шарнірні елементи, що дозволило знизити масу конструкції на 2.5 кг, композицію завершує ефектна одностороння консоль задньої підвести, укорочена на 14.7 мм до 574.2 мм.

Кут нахилу рульової колонки став 25 °, винос вилки 100 мм. Колісна база на 10 мм довшим перш і становить 1455 мм, споряджена маса мотоцикла 212 кг - на 12 кг менше попередньої моделі. Розподіл навантажень між переднім і заднім колесом становить 48.5% / 51.5%. У поліпшенні керованості на перекладку CB1000R важливу роль відіграє те, що центр кривошипа піднято на 5 мм.

Трикутник посадки пілота сприяє розслабленої їзді, положення за кермом більш природне, коли верхня частина тіла трохи більше нахилена вперед, а коліна розставлені трохи ширше, завдяки на 12 мм більше широкому алюмінієвому керма, встановленому на 13 вище, ніж в попередній версії, а висота по сідла на 5 мм вище - 830 мм. Паливний бак без звичного фланця також помітно ширше в верхній частині, але в нижній для колін пілота залишено багато вільного місця.

Настроюється вилка Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) складається двох пір'я різної функціональності. Демпфіруючі функції виконує одне перо, за рахунок чого вдалося знизити вагу вилки, знизити виробничу і експлуатаційну складність елемента, в той же час забезпечити більший комфорт і контроль в різних умовах пілотування. У заднього амортизатора Showa налаштовуються преднатяг пружини, стиснення і відбій.

Передні плаваючі гальмівні диски діаметром 310 мм охоплюють потужні 4-поршневі радіальні супорти, а задній диск 256 мм - 2-поршневий супорт. Система в себе включає 2-канальний ABS. Широка задня покришка 190/55 ZR17 встановлена ​​на 6-дюймовому ободі (замість 180/55 ZR17, як було раніше). Переднє колесо залишилося колишнього розміру, 120/70 ZR17.
  

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГАТЕЛЬ

Тип 4-тактный, 4-цилиндровый DOHC жидкостного охлаждения
Рабочий объем, см3 998
Количество клапанов на цилиндр 4
Диаметр и ход поршня 75 мм x 56.5 мм
Степень сжатия 11,6:1
Макс. Мощность 107 Квт при 10500 об/мин
Макс. крутящий момент 104 Нм при 8000 об/мин

ТОПЛИВНАЯ СИСТЕМА

Система питания Инжектор PGM-FI
Емкость топливного бака 16.2 л
Потребление топлива 17.2 км/л

ЭЛЕКТРООБОРУДОВАНИЕ

Стартер Электрический
АКБ 12В/8,6 А-ч

ТРАНСМИССИЯ

Тим сцепления Многодисковое в масляной ванне
Тип трансмиссии Механическая 6-ступенчатая
Привод на заднее колесо Цепью

РАМА

Тип Стальная хребтовая

ШАССИ

Габаритные размеры (Д х Ш х В), мм 2120 x 789 x 1095
Колесная база, мм 1455
Угол наклона вилки 25°
Вынос вилки, мм 100
Высота по седлу, мм 830
Дорожный просвет, мм 135
Снаряженная масса, кг 212

ПОДВЕСКА

Передняя Вилка перевернутого типа Showa SFF-BP USD
Задняя Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion)

КОЛЕСА

Обод переднего колеса Из алюминиевого сплава
Обод заднего колеса Из алюминиевого сплава
Передняя покрышка 120/70 ZR17
Задняя покрышка 190/55 ZR17

ТОРМОЗА

Тип системы ABS 2-канальная
Передние 310 мм двухдисковые
Задний 256 мм однодисковый

ПРИБОРЫ И ЭЛЕКТРИКА

Приборная панель LCD-экран
Головной свет Светодиодный
Стоп-сигнал Светодиодный

ГАЛЕРЕЯ 

 

 

 

  • Объем двигателя: 1000
  • Число цилиндров: 4
  • Трансмиссия: механическая 6ст
  • Главная передача: цепь
  • Производитель: Производитель
  • Цена (грн с НДС): 359 000 (2018) / 375 000
Посмотреть еще... « CB650R

Контакти

  • Дніпро, вул. Iвана Сирка 140