ОБЗОР МОДЕЛИ
Яскравий «спорт-нейкед» з сімейства «Neo Sports Café» для новонавернених райдерів, які шукають свій особливий, стильний шлях в мотоциклетної кар'єрі.
Всього 143 кілограм - з такою масою впорається навіть сама тендітна дівчина, а в поєднанні з поступливим характером, вивіреною посадкою і відточеною керованістю, Honda CB300R Neo Sports Cafe стане ідеальним претендентом на роль першого мотоцикла. Honda CB300R Neo Sports Cafe - доказ того, що доступний мотоцикл може бути стильним і яскравим. Звикайте до витонченості і високій якості з самого початку!
Прекрасний крутний момент
Одноциліндровий двигун об'ємом 286 см3 - еталон надійності та ефективності. У поєднанні з сучасним уприскуванням, рідинним охолодженням і 4-клапанною головкою блоку, він відрізняється не тільки високою економічністю, але і впевненою тягою в будь-якому діапазоні оборотів. А значить, в будь-якій ситуації реакція на поворот рукоятки газу буде передбачуваною і чіткою.
Впевненість і безпеку
Дискові гальма - вражають! Всього кілька років тому опозитний 4-поршневий супорт з жорстким і одночасно легким радіальним кріпленням був прерогативою спортбайков, сьогодні - копання Honda зробила цю технологію доступною і для 300-кубового дорожнього мотоцикла. Потенціал гальмівних механізмів Honda CB300R Neo Sports Cafe може претендувати на звання кращого в класі, а сучасна антиблокувальна система забезпечить стабільність при екстремальних гальмуваннях.
ідеальний партнер
Сталева рама в основі мотоцикла з тонких труб і литих елементів: їх поєднання забезпечує ідеальний баланс між крутильній жорсткістю і масою. Вилка перевернутого типу з трубами діаметром 41 мм дозволяє відчувати впевнено в крутих поворотах, а задній моноамортизатор з п'ятьма ступенями регулювання преднатяга пружини готовий до будь-яких навантажень. Додайте також комфортне сідло, що підходить для невисоких райдерів, і пряме кермо змінного перерізу і отримаєте один з кращих дорожніх мотоциклів.
ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Модель | Honda CB300R |
Тип мотоцикла | классика |
Год выпуска | 2020 |
Рама | стальная |
Тип двигателя | 1-цилиндровый, 4-тактный |
Рабочий объем | 286 куб. см. |
Диаметр цилиндра/ход поршня | 76 мм х 63 мм |
Охлаждение | жидкостное |
Количество клапанов на цилиндр | DOHC, 4 клапанов на цилиндр |
Система подачи топлива | электронный впрыск (PGM-FI) |
Максимальная мощность | 22,8 л.с. при 8500 об/мин |
Коробка передач | 6-ступенчатая |
Тип привода | цепь |
Размер передней шины | 110/70R17M/C 54H |
Размер задней шины | 150/60R17M/C 65H |
Передние тормоза | Радиальный 4-поршневой суппорт Nissin, плавающий диск 296 мм |
Задние тормоза | 1-поршневой суппорт, диск 220 мм |
Передняя подвеска | 41 мм вилка перевернутого типа, ход 130 мм |
Задняя подвеска | Моноамортизатор и маятник Pro-Link с прогрессивной характеристикой, ход 107 мм |
Габаритные размеры (ДхШхВ) | 2012 мм x 802 мм x 1052 мм |
Колесная база | 1352 мм |
Высота по седлу | 799 мм |
Емкость бензобака | 10 л |
Масса мотоцикла (сухая) | 143 кг |
ГАЛЕРЕЯ