CB650R

ОБЗОР МОДЕЛI

Новий CB650R є відображенням CB1000R: жорстко рубані форми дизайну націлені на навмисну ​​демонстрацію всіх принад - це нейкед, мотоцикл, оголений з усіх точок зору. Його надкомпактна, трапецієвидна форма прагне до меж можливого, а 4-циліндровий двигун - з чорненими елементами і кришками двигуна, підкреслено виділеними за рахунок фінішного полірування під бронзу - явний центр композиції.

У порівнянні з CB650F, реалізованому в стилі «стритфайтер», який CB650R замінить в лінійці Honda, зекономлено понад 5 кг, завдяки редизайну рами, паливного бака і підніжок. 41 мм вилка Showa SFF перевернутого типу, радіальні 4-поршневі гальмівні супорти, плаваючі гальмівні диски і нові колеса - ось ще важливі деталі, які раніше не представлені в CB650F.

Кермо змінного діаметру встановлений для полегшення управління, позиція пілота за кермом стала ще спортивніше. CB650R також отримав від CB1000R характерний світлодіодний головне світло (вся світлотехніка в мотоциклі - світлодіодна) і сучасну контрольну LCD-панель, що включає в себе індикатори сигналізації перемикання і обраної передачі.

Що стосується 650-кубового двигуна, то він отримав оновлення форми впускних і випускних каналів, нові фази газорозподілу і збільшену ступінь стиснення, що дозволило підняти продуктивність на 5%, плюс, зробити віддачу і приріст потужності більш плавним в середині діапазону оборотів. Пік оборотів піднято до 12000 об. / Хв., Тобто на 1000 об. / хв. в порівнянні з CB650F.

Прослизає зчеплення з функцією підтримки встановлено для полегшення перемикання вгору і швидкого, послідовного перемикання вниз; Honda Selectable Torque Control (HSTC) контролює потік крутного моменту на задньому колесі.

двигун і трансмісія

 

5% приріст потужності при більш 10,000 об. / Хв., Підвищений на 1,000 об. / Хв. межа оборотів.
Крутний момент - вище і доставляється на колесо м'якше.
Новий дизайн впускних і випускних каналів пропускає більший об'єм газів, що покращує «дихання» двигуна.
Honda Selectable Torque Control (HSTC) вперше невід'ємна частина конфігурації мотоцикла.
Прослизає зчеплення з функцією підтримки.
Легке перетворення в версію 35 кВт.

Інженери-розробники Honda хотіли створити самий зрозумілий, самий надихаючий і легкий в експлуатації среднекубатурний 4-циліндровий мотор з максимальною продуктивністю для майбутніх власників CB650R. Так що 649-кубовий, 16-клапанний DOHC двигун налаштували так, щоб повністю подолати відомий провал на 5500 об. / Хв., І тепер він видає на 5% більше пікової потужності понад 10,000 об. / Хв., А червона зона починається на 1000 об. / хв. пізніше. Пікова потужність в 70 кВт досягається на 12,000 об. / Хв., А максимальний обертовий момент 64Нм на 8,500.

В кінцевому рахунку, на дорозі можна крутити набагато різкіше, а також довше, досягаючи високих обертів і вичавлюючи більше крутного моменту, який надходить на колесо більш лінійно і плавно. Це відмінно звучить. Дуже проста конвертація мотоцикла в версію потужністю 35кВт (і назад) дозволяє насолоджуватися ним початківцям пілотам з водійськими посвідченнями категорії А2.

Кулачки з прямою дією дозволили зробити компактну головку блоку циліндрів; діаметр і хід - 67 мм x 46 мм, ступінь стиснення збільшена до 11.6: 1 (з 11.4: 1), а форма камери згоряння оптимізована під оновлений дизайн поршня. Привід клапанного механізму посилений, фари газорозподілу переглянуті; стали застосовуватися Іридієві свічки запалювання.

Асиметричні спідниці поршнів мінімізують контакт з циліндром і знижують тертя. Сталеві виступи на зовнішній поверхні гільз циліндра допомогли знизити угар масла, поліпшивши теплообмін, застосування безшумної SV-ланцюга дозволило ще більше знизити фрикційні втрати, завдяки ванадієво напилювання на шпильках. Велика робота по створенню мережі внутрішніх каналів системи охолодження - від головки циліндрів - дозволила позбутися від більшості зовнішніх патрубків.

Нові подвійні повітроводи розташовані всередині рами і харчуються через бічні ніші в обтічниках, що забезпечує більший обсяг повітря, що поступає, ніж в попередньої версії CB650F, де був єдиний прямий впуск. Також, ця конструкція виробляє рівномірний, хрипкий рев. Коліно концевика випускної системи (всередині глушника) збільшеного діаметру - з 35 до 38.1 мм - дозволяє пропускати більше відпрацьованих газів на виході з задертою вгору труби, щоб пілот міг більшою мірою насолодитися ревом двигуна.

Внутрішня архітектура двигуна компактна, 6-ступінчаста КПП і стартер чітко скомпанован з нахиленим на 30 ° вперед блоком циліндрів. Поддержівающе-прослизає зчеплення є новим доповненням і полегшує підвищення передачі (потрібно на 12% менше зусилля на важелі), а на активному зниженні запобігає блокуванню заднього колеса. Також, в 2019 році Honda Selectable Torque Control (HSTC) встановлена ​​для контролю за рівнем тяги на задньому колесі; система може бути відключена за вибором пілота.

Споживання палива в 20.4 км / л (на тестах WMTC) забезпечує пробіг понад 300 км при повній заправці паливного бака 15.4 л.

 

ШАСІ

 
Компактний стиль Neo Sports Café акцентує увагу на «реальному залізі».
Зодягнена рама і інша економія ваги дозволила знизити споряджену масу на 5.4 кг в порівнянні з CB650F.
Настроюється вилка Showa Separate Function Fork (SFF) перевернутого типу з діаметром пір'я 41 мм.
Радіальні гальмівні супорти з плаваючими дисками.
Світлодіодна оптика і інструментальна LCR-панель.
Кермо змінного перерізу і більш агресивна посадка.

Круто загорнутий і агресивний стиль CB650R - Neo Sports Café - обумовлений яскравою індивідуальною рисою, а саме «Трапезоіда» пропорцій між коротким, «купейним хвостом» і ледь виступає вперед фарою. Довгий паливний бак - ключовий елемент композиції цього сімейства; його плавні лінії акцентують увагу на деталях з цього металу, що обрамляють інженерію 4-циліндрового силового агрегату.

Кругла фара базується на концепті, втіленому в CB1000R. Вона - світлодіодна, як все інше світлове обладнання. Чітка нова панель інструментів з LCD екраном також від CB1000R, включає в себе індикатори включеної передачі, попередження про переключення передачі вгору і пікового значення.

Більш агресивна, якщо порівнювати з CB650F, посадка обумовлена ​​перенесенням 557-міліметрового керма в стилі «fat bar» зі змінним діаметром на 13 мм вперед і на 8 вниз, тоді як підніжки перенесені на 3 мм назад і на 6 мм вище. Висота по сідла 810 мм.

Сталева діагональна рама CB650R в 2019 році зазнала ряд змін: на відміну від попередньої версії, блоки кріплення каретки осі маятника тепер з штампованої, а не кованої сталі, і на 1.9 кг легше. У конструкції використовуються подвійні еліптичні пари зі змінною жорсткістю (більш жорсткі навколо кріплення каретки, більш гнучкі у лонжеронів) для балансування характеристики керованості і високої зворотного зв'язку.

Рейк 25.5 °, винос вилки 101 мм, а колісна база 1450 мм. Споряджена маса 202.7 кг (CB650F важив 208,1 кг), завдяки зниженню маси рами, але також і за рахунок зміни дизайну паливного бака і установки нових, суперспортивним алюмінієвих підніжок.

Вилка перевернутого типу Showa Separate Function Fork (SFF) з пір'ям діаметром 41 мм регулюється по преднатягом пружини і відбою; пір'я тримає разом нова нижня траверса з кованого алюмінію. Моноамортизатор має 7 ступенів настройки преднатяга пружини, він кріпиться безпосередньо до маятника заднього колеса, відлитих під високим тиском з алюмінію.

4-поршневі радіальні передні супорти працюють в парі з 310-міліметрові хвилеподібними дисками, в парі з ними працює 1-поршневий задній супорт з 240 мм диском. 2-канальна система ABS йде в базовій комплектації мотоцикла. Литі алюмінієві колісні диски нового дизайну взуті в покришки розмірів 120/70-ZR17 і 180/55-ZR17, відповідно, на передньому і задньому колесі.

CB650R буде доступний в таких кольорах:

Graphite Black
Candy Chromosphere Red
Matt Crypton Silver Metallic
Matt Jeans Blue Metallic
  

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

 

ДВИГАТЕЛЬ

Тип 4-тактный, жидкостного охлаждения, 16-клапанный DOHC, рядный, 4-цилиндровый
Рабочий объем, см3 649
Диаметр и ход поршня 67 мм x 46 мм
Степень сжатия 11,4:1
Макс. мощность 67 Квт при 11000 об/мин (95/1/EC)
Макс. крутящий момент 64 Нм при 8000 об/мин (95/1/EC)
Объем моторного масла, л 3.5 л

ТОПЛИВНАЯ СИСТЕМА

Система питания Электронная, инжектор PGM-FI
Емкость топливного бака 15.4 л
Потребление топлива 21 км/литр

ЭЛЕКТРООБОРУДОВАНИЕ

Стартер электрический
Ёмкость АКБ 12В/8.6а-Ч
Мощность генератора 343Вт

ТРАНСМИССИЯ

Сцепление Многодисковое в масляной ванне
Трансмиссия 6-ступенчатая МКПП
Привод на колесо Цепь

РАМА

Тип Стальная диагональная

ШАССИ

Габаритные размеры (Д х Ш х В), мм 2,110 мм x 775 мм x 1,120 мм
Колесная база, мм 1450
Угол наклона вилки 25,5°
Вынос вилки, мм 101
Высота по седлу, мм 810
Дорожный просвет, мм 150
Снаряженная масса, кг 203

ПОДВЕСКА

Передняя Вилка перевернутого типа Showa Separate Function Fork (SFF)
Задняя Моноамортизатор с регулировкой преднатяга, свободный ход 43.5 мм

КОЛЕСА

Передний колесный диск Полый тонкостенный каркас с 6 спицами из литого алюминия
Задний колесный диск Полый тонкостенный каркас с 6 спицами из литого алюминия
Передняя покрышка 120/70ZR17 M/C (58W)
Задняя покрышка 180/55ZR17 M/C (73W)

ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА

Тип АБС 2-канальная; гидравлические тормоза, два диска 320 мм (спереди), один 240 мм (сзади)

КОНТРОЛЬНАЯ ПАНЕЛЬ И ЭЛЕКТРИКА

Контрольная панель Цифровой спидометр, цифровой графический тахометр, два независимых одометра, цифровой уровень топлива, индикатор включенной передачи, индикатор переключения передачи вверх, электронные часы
Головной свет Светодиодный
Стоп-сигнал Светодиодный

 

ГАЛЕРЕЯ

 

 

 

 

  • Объем двигателя: 650
  • Число цилиндров: 4
  • Трансмиссия: механическая 6ст
  • Главная передача: цепь
  • Производитель: Производитель
  • Цена (грн с НДС): 290 700
  • Важная информация: Важная информация
Посмотреть еще... « CB1100EX CB1000R »

Контакти

  • Дніпро, вул. Iвана Сирка 140

Выбор мотоциклов