ОБЗОР МОДЕЛI
Новий CB650R є відображенням CB1000R: жорстко рубані форми дизайну націлені на навмисну демонстрацію всіх принад - це нейкед, мотоцикл, оголений з усіх точок зору. Його надкомпактна, трапецієвидна форма прагне до меж можливого, а 4-циліндровий двигун - з чорненими елементами і кришками двигуна, підкреслено виділеними за рахунок фінішного полірування під бронзу - явний центр композиції.
У порівнянні з CB650F, реалізованому в стилі «стритфайтер», який CB650R замінить в лінійці Honda, зекономлено понад 5 кг, завдяки редизайну рами, паливного бака і підніжок. 41 мм вилка Showa SFF перевернутого типу, радіальні 4-поршневі гальмівні супорти, плаваючі гальмівні диски і нові колеса - ось ще важливі деталі, які раніше не представлені в CB650F.
Кермо змінного діаметру встановлений для полегшення управління, позиція пілота за кермом стала ще спортивніше. CB650R також отримав від CB1000R характерний світлодіодний головне світло (вся світлотехніка в мотоциклі - світлодіодна) і сучасну контрольну LCD-панель, що включає в себе індикатори сигналізації перемикання і обраної передачі.
Що стосується 650-кубового двигуна, то він отримав оновлення форми впускних і випускних каналів, нові фази газорозподілу і збільшену ступінь стиснення, що дозволило підняти продуктивність на 5%, плюс, зробити віддачу і приріст потужності більш плавним в середині діапазону оборотів. Пік оборотів піднято до 12000 об. / Хв., Тобто на 1000 об. / хв. в порівнянні з CB650F.
Прослизає зчеплення з функцією підтримки встановлено для полегшення перемикання вгору і швидкого, послідовного перемикання вниз; Honda Selectable Torque Control (HSTC) контролює потік крутного моменту на задньому колесі.
двигун і трансмісія
5% приріст потужності при більш 10,000 об. / Хв., Підвищений на 1,000 об. / Хв. межа оборотів.
Крутний момент - вище і доставляється на колесо м'якше.
Новий дизайн впускних і випускних каналів пропускає більший об'єм газів, що покращує «дихання» двигуна.
Honda Selectable Torque Control (HSTC) вперше невід'ємна частина конфігурації мотоцикла.
Прослизає зчеплення з функцією підтримки.
Легке перетворення в версію 35 кВт.
Інженери-розробники Honda хотіли створити самий зрозумілий, самий надихаючий і легкий в експлуатації среднекубатурний 4-циліндровий мотор з максимальною продуктивністю для майбутніх власників CB650R. Так що 649-кубовий, 16-клапанний DOHC двигун налаштували так, щоб повністю подолати відомий провал на 5500 об. / Хв., І тепер він видає на 5% більше пікової потужності понад 10,000 об. / Хв., А червона зона починається на 1000 об. / хв. пізніше. Пікова потужність в 70 кВт досягається на 12,000 об. / Хв., А максимальний обертовий момент 64Нм на 8,500.
В кінцевому рахунку, на дорозі можна крутити набагато різкіше, а також довше, досягаючи високих обертів і вичавлюючи більше крутного моменту, який надходить на колесо більш лінійно і плавно. Це відмінно звучить. Дуже проста конвертація мотоцикла в версію потужністю 35кВт (і назад) дозволяє насолоджуватися ним початківцям пілотам з водійськими посвідченнями категорії А2.
Кулачки з прямою дією дозволили зробити компактну головку блоку циліндрів; діаметр і хід - 67 мм x 46 мм, ступінь стиснення збільшена до 11.6: 1 (з 11.4: 1), а форма камери згоряння оптимізована під оновлений дизайн поршня. Привід клапанного механізму посилений, фари газорозподілу переглянуті; стали застосовуватися Іридієві свічки запалювання.
Асиметричні спідниці поршнів мінімізують контакт з циліндром і знижують тертя. Сталеві виступи на зовнішній поверхні гільз циліндра допомогли знизити угар масла, поліпшивши теплообмін, застосування безшумної SV-ланцюга дозволило ще більше знизити фрикційні втрати, завдяки ванадієво напилювання на шпильках. Велика робота по створенню мережі внутрішніх каналів системи охолодження - від головки циліндрів - дозволила позбутися від більшості зовнішніх патрубків.
Нові подвійні повітроводи розташовані всередині рами і харчуються через бічні ніші в обтічниках, що забезпечує більший обсяг повітря, що поступає, ніж в попередньої версії CB650F, де був єдиний прямий впуск. Також, ця конструкція виробляє рівномірний, хрипкий рев. Коліно концевика випускної системи (всередині глушника) збільшеного діаметру - з 35 до 38.1 мм - дозволяє пропускати більше відпрацьованих газів на виході з задертою вгору труби, щоб пілот міг більшою мірою насолодитися ревом двигуна.
Внутрішня архітектура двигуна компактна, 6-ступінчаста КПП і стартер чітко скомпанован з нахиленим на 30 ° вперед блоком циліндрів. Поддержівающе-прослизає зчеплення є новим доповненням і полегшує підвищення передачі (потрібно на 12% менше зусилля на важелі), а на активному зниженні запобігає блокуванню заднього колеса. Також, в 2019 році Honda Selectable Torque Control (HSTC) встановлена для контролю за рівнем тяги на задньому колесі; система може бути відключена за вибором пілота.
Споживання палива в 20.4 км / л (на тестах WMTC) забезпечує пробіг понад 300 км при повній заправці паливного бака 15.4 л.
ШАСІ
Зодягнена рама і інша економія ваги дозволила знизити споряджену масу на 5.4 кг в порівнянні з CB650F.
Настроюється вилка Showa Separate Function Fork (SFF) перевернутого типу з діаметром пір'я 41 мм.
Радіальні гальмівні супорти з плаваючими дисками.
Світлодіодна оптика і інструментальна LCR-панель.
Кермо змінного перерізу і більш агресивна посадка.
Круто загорнутий і агресивний стиль CB650R - Neo Sports Café - обумовлений яскравою індивідуальною рисою, а саме «Трапезоіда» пропорцій між коротким, «купейним хвостом» і ледь виступає вперед фарою. Довгий паливний бак - ключовий елемент композиції цього сімейства; його плавні лінії акцентують увагу на деталях з цього металу, що обрамляють інженерію 4-циліндрового силового агрегату.
Кругла фара базується на концепті, втіленому в CB1000R. Вона - світлодіодна, як все інше світлове обладнання. Чітка нова панель інструментів з LCD екраном також від CB1000R, включає в себе індикатори включеної передачі, попередження про переключення передачі вгору і пікового значення.
Більш агресивна, якщо порівнювати з CB650F, посадка обумовлена перенесенням 557-міліметрового керма в стилі «fat bar» зі змінним діаметром на 13 мм вперед і на 8 вниз, тоді як підніжки перенесені на 3 мм назад і на 6 мм вище. Висота по сідла 810 мм.
Сталева діагональна рама CB650R в 2019 році зазнала ряд змін: на відміну від попередньої версії, блоки кріплення каретки осі маятника тепер з штампованої, а не кованої сталі, і на 1.9 кг легше. У конструкції використовуються подвійні еліптичні пари зі змінною жорсткістю (більш жорсткі навколо кріплення каретки, більш гнучкі у лонжеронів) для балансування характеристики керованості і високої зворотного зв'язку.
Рейк 25.5 °, винос вилки 101 мм, а колісна база 1450 мм. Споряджена маса 202.7 кг (CB650F важив 208,1 кг), завдяки зниженню маси рами, але також і за рахунок зміни дизайну паливного бака і установки нових, суперспортивним алюмінієвих підніжок.
Вилка перевернутого типу Showa Separate Function Fork (SFF) з пір'ям діаметром 41 мм регулюється по преднатягом пружини і відбою; пір'я тримає разом нова нижня траверса з кованого алюмінію. Моноамортизатор має 7 ступенів настройки преднатяга пружини, він кріпиться безпосередньо до маятника заднього колеса, відлитих під високим тиском з алюмінію.
4-поршневі радіальні передні супорти працюють в парі з 310-міліметрові хвилеподібними дисками, в парі з ними працює 1-поршневий задній супорт з 240 мм диском. 2-канальна система ABS йде в базовій комплектації мотоцикла. Литі алюмінієві колісні диски нового дизайну взуті в покришки розмірів 120/70-ZR17 і 180/55-ZR17, відповідно, на передньому і задньому колесі.
CB650R буде доступний в таких кольорах:
Graphite Black
Candy Chromosphere Red
Matt Crypton Silver Metallic
Matt Jeans Blue Metallic
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГАТЕЛЬ
Тип | 4-тактный, жидкостного охлаждения, 16-клапанный DOHC, рядный, 4-цилиндровый |
Рабочий объем, см3 | 649 |
Диаметр и ход поршня | 67 мм x 46 мм |
Степень сжатия | 11,4:1 |
Макс. мощность | 67 Квт при 11000 об/мин (95/1/EC) |
Макс. крутящий момент | 64 Нм при 8000 об/мин (95/1/EC) |
Объем моторного масла, л | 3.5 л |
ТОПЛИВНАЯ СИСТЕМА
Система питания | Электронная, инжектор PGM-FI |
Емкость топливного бака | 15.4 л |
Потребление топлива | 21 км/литр |
ЭЛЕКТРООБОРУДОВАНИЕ
Стартер | электрический |
Ёмкость АКБ | 12В/8.6а-Ч |
Мощность генератора | 343Вт |
ТРАНСМИССИЯ
Сцепление | Многодисковое в масляной ванне |
Трансмиссия | 6-ступенчатая МКПП |
Привод на колесо | Цепь |
РАМА
Тип | Стальная диагональная |
ШАССИ
Габаритные размеры (Д х Ш х В), мм | 2,110 мм x 775 мм x 1,120 мм |
Колесная база, мм | 1450 |
Угол наклона вилки | 25,5° |
Вынос вилки, мм | 101 |
Высота по седлу, мм | 810 |
Дорожный просвет, мм | 150 |
Снаряженная масса, кг | 203 |
ПОДВЕСКА
Передняя | Вилка перевернутого типа Showa Separate Function Fork (SFF) |
Задняя | Моноамортизатор с регулировкой преднатяга, свободный ход 43.5 мм |
КОЛЕСА
Передний колесный диск | Полый тонкостенный каркас с 6 спицами из литого алюминия |
Задний колесный диск | Полый тонкостенный каркас с 6 спицами из литого алюминия |
Передняя покрышка | 120/70ZR17 M/C (58W) |
Задняя покрышка | 180/55ZR17 M/C (73W) |
ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА
Тип АБС | 2-канальная; гидравлические тормоза, два диска 320 мм (спереди), один 240 мм (сзади) |
КОНТРОЛЬНАЯ ПАНЕЛЬ И ЭЛЕКТРИКА
Контрольная панель | Цифровой спидометр, цифровой графический тахометр, два независимых одометра, цифровой уровень топлива, индикатор включенной передачи, индикатор переключения передачи вверх, электронные часы |
Головной свет | Светодиодный |
Стоп-сигнал | Светодиодный |
ГАЛЕРЕЯ