GL1800 Gold Wing Tour, DCT

ОБЗОР

 

Зміни в моделі 2021 року:

  • Покращена маневреність під час пересування на повільній швидкості за рахунок нових алгоритмів роботи коробки (МТ та DCT)·        
  • Інтегровано функцію Android Auto™·     
  • Оновлені налаштування передньої та задньої підвіски.·     
  • Незначні оновлення програмного забезпечення в системі навігації.·     
  • Оптимізовано електронне уприскування палива і карти запалювання
  • Протитуманні фари, в стандартній комплектації для моделей Tour, для поліпшення видимості в різних умовах.

  • Більш зручні та ергономічні ручки для заднього пасажира

Огляд моделі:

Знімний верхній кофр.
Алюмінієва діагональна рама шасі.
Hезавісімая двохважіль передня підвіска.
Консоль Pro-Arm - з електронним регулюванням.
Електронний дисплей.
Ключ запалювання Smart Key.
Підтримка Apple CarPlay.

Флагман модельної лінійки мотоциклів Honda - турер GL1800 Gold Wing - отримав повністю нову передню підвіску, виконану в форматі складної системи важеля. Причин, чому японські інженери вибрали саме цю конструкцію, кілька. По-перше, через поділ функцій управління і подрессоривания важеля забезпечує майже на 40% нижче зусилля на кермі. По-друге, така підвіска позбавлена ​​відомого ефекту клювка при гальмуваннях, яким страждають традиційні телескопічні вилки - отже, більше контролю і стабільності. По-третє, приблизно на 30% менше внутрішнє тертя - а, значить, за інших рівних вище ефективність амортизатора. А по-четверте - в важеля системі колесо переміщується майже вертикально, що дозволило змінити вигляд мотоцикла і змістити силовий агрегат вперед.

Турер Honda GL1800 Gold Wing останнього покоління в базовій комплектації оснащується новою 6-ступінчастою механічною коробкою передач, яка змінила застарілу 5-ступінчасту трансмісію мотоцикла попередньої генерації. І це критично важливе оновлення, оскільки при русі на вищій шостій передачі з тієї ж крейсерською швидкістю мотор моделі 2018 року утримує знижені обороти, витрачаючи менше палива - що особливо помітять ті райдери, які багато подорожують. Також коробка передач нового Gold Wing має кулачковий демпфер між зчепленням і трансмісією, розділяючи інерційні маси, знижуючи рівень шуму, підвищуючи надійність системи і покращуючи якість перемикань. Додатково до цього мотоцикл отримав нове прослизає зчеплення - з меншим числом дисків і зниженим гідравлічним тертям в механізмі актуаціі. Важіль вичавлюючи зчеплення нового Gold Wing вимагає на 20% менше зусиль, а зниження передач стали плавніше і м'якше.

Версія турера Honda GL1800 Gold Wing з автоматичною трансмісією DCT відрізняється від базової «механічної» моделі не тільки коробкою передач, а й кількома особливими системами. Зокрема, у мотоцикла з «автоматом» є функція Idling Stop, реалізація якої стала можливою завдяки унікальному ISG (Integrated Starter Generator) - єдиному компоненту, що сполучає функції генератора і електростартера. Коли якщо ввімкнено Idling Stop мотоцикл зупиняється на світлофорі і після 3 секунд простою на місці, двигун Gold Wing автоматично глушиться. Для миттєвого запуску мотора райдеру досить просто повернути ручку газу. При цьому в трансмісії DCT заздалегідь підтримується необхідний тиск, активує зчеплення, як тільки двигун знову запускається - що означає мінімальну затримку між моментом, коли райдер повертає ручку газу, і початком руху мотоцикла. Новий Gold Wing отримав систему дистанційної регулювання висоти вітрового скла - то, чого так не вистачало GL1800 попереднього покоління! При цьому саме скло, положення якого змінює після натискання клавіші на лівому рульовому пульті, стало менше, а кут його атаки - гостріше.

Робочий об'єм 6-циліндрового опозитного двигуна Honda GL1800 Gold Wing залишився майже незмінним: 1833 куб.см проти 1832 куб.см у турера попереднього покоління. Однак конструкція мотора була кардинально перероблена - аж до зміни відстані між осями циліндрів! Новий мотор тепер має «квадратну» розмірність 73х73 мм, 4-клапанні головки циліндрів (замість 2-клапанних у минулій версії силової установки) і алюмінієві гільзи. Ступінь стиснення зросла до 10,5: 1. Збільшилася і продуктивність мотора: пікова потужність в 126,5 к.с. досягається при 5,500 об / хв, а максимальний обертовий момент в 170 Нм - при 4,500 об / хв.

СТІЛЬ

 

Підтягнуті контури з сучасними гранями демонструють начинку мотоцикла.
Комфорт, управління підігрівом і повітряними потоками значно покращені.
Вітрове скло з електроприводом регулюється за кутом нахилу і висоті.
Круїз-контроль забезпечує плавний хід через Throttle By Wire.
Велика багажна ємність для легкого туринга; верхній кофр як і раніше вміщує 2 повнорозмірних шолома.
7-дюймовий TFT-дисплей забезпечує навігацію та аудіо-інформацію.
Apple CarPlay забезпечує швидке підключення і повний функціонал iPhone.
Світлодіодний головне світло і індикатори повороту з автовідключенням.
«Розумний» ключ забезпечує зручний доступ до управління запалюванням і багажу.
Auto першим інтегрують в мультимедійний комплекс Gold Wing (для моделей 2BL-SC79 / SC79, з 2018 року). Мотоцикли, вироблені в другій половині 2020 року буде поставлятися відразу з новим ПЗ. Власники GL1800 раннього випуску отримають оновлення прошивки в середині червня. Власники смартфонів на Android отримають ті ж можливості, що і користувачі iPhone - об'єднання комунікацій і розваг в мультимедійному центрі Gold Wing: прослуховування музики, телефонні дзвінки, СМС, навігація і інші додатки.

Попереднє покоління Gold Wing запам'яталося характерним експансивним дизайном і життєвою позицією. Новий Gold Wing виконаний в інших пропорціях: розслаблені форми епохи, що минає змінює більш відточений, атлетичний образ. Ключовими словами, які команда Honda використовувала в процесі розробки, були «Витончена форма, підтягнутий стиль».

Всі разом представляє єдиний силует і контрапункти комфорту з динамічними здібностями шасі і двигуна, доповнюючи традиційний Gold Wing преміумного рівнем форм, обробки і матеріалів. Нове «обличчя» мотоцикла сміливо спрямовано вперед, назустріч вітру; в поєднанні з компактними пропорціями обтічника, утворює дуже енергійний фронтальний образ.

Головна лінія «кузова», що проходить спереду-назад, підкреслює відмінності між верхньою і нижньою частиною облицювань обтічника, в функціональному сенсі наочно демонструє зменшення загальної довжини машини. Центральний елемент всього - саме обтічник з усіма чітко обмеженими площинами, з усією його витонченою аеродинамічній деталізацією. З першого погляду видно певний посил, як натяк на продуктивність.

Також демонстрація мотоцикла як такого - передній двохважелем підвіски, рядного «оппозита», випускної системи - у всій його функціональної красі. Відмальовані спільно, всі елементи дизайну створюють відточений стиль, підкріплений неймовірним рівнем інженерії та електроніки.

Він може бути маленьким і підтягнутим по дизайну, з чітким зазначенням на абсолютно нову естетику, але на порядку денному у команди розробників було завдання поліпшити комфорт, управління системою підігріву і, що найважливіше, управління повітряними потоками.

Попередня версія великого обтічника байка була спроектована з метою створення повітряного мішка позаду мотоцикла; новий підхід полягав у тому, щоб створити повітряний канал навколо пілота і пасажира через напрямні портали, що в підсумку забезпечує приємне охолодження в жаркий день. Знижений фронтальне опір також допомагає зменшити витрату палива.

Пішов в минуле і гігантський «лопух» вітрового скла; на його місці компактний ветровик, позицією якого можна керувати за лівого пульта. І він забезпечує чудовий захист від вітру (враховуючи, що пілот і пасажир розташовані тепер ближче, ніж раніше), в той же час, почуття простору і свободи збережено в повному обсязі. Кут нахилу скла і висота змінюються безступінчатий плавно. В якості опції доступний ветровик більшого розміру, оснащений повністю регульованим дефлектором для обдування рук і верхньої частини тіла, а також фіксовані дефлектори для обдування ніг і ступень.

З точки зору дизайну сидіння, пілот і пасажир розділені, майже як на старій моделі - райдер може насолоджуватися їздою на мотоциклі, тоді як пасажир відкинутися назад і просто кататися в своє задоволення. Форма водійського сидіння забезпечує комфорт і підтримку в тривалих поїздках, щоб пілот міг більшою мірою насолодитися новою динамікою Gold Wing, але також легко дістати ногами до землі.

Весь світ на мотоциклі - на світлодіодах. Нижня секція головної фари складається з 5 відполірованих оптичних лінз, розташованих по обидві сторони осьової лінії для створення чіткого, «ювелірного» світлового відбитка. Використання дальнього світла (верхньої секції) створює стереоскопічні відчуття. Передні індикатори поворотів вмонтовані в дзеркала і оснащені функцією автоматичного відключення. Система порівнює швидкість переднього і заднього колеса і розраховує, коли саме слід відключити індикатор, виходячи з дорожньої ситуації.

Новий круїз-контроль Gold Wing також еволюціонував; зафіксована швидкість круїзу, вибраний торканням на клавішу на правому пульті, тепер демонструється в нижній лівій частині спідометра.

Також, система TBW дозволила в значній мірі згладити відчуття при зміні швидкості при розгоні до заданого темпу, особливо, при русі в гору. У версії з МКПП досить вичавити важіль зчеплення, щоб відключити круїз-контроль, як на попередній моделі. Перш, ніж приступити до проектування багажного відсіку, Honda провела дослідження, щоб вивчити, як власники використовують свої Gold Wing. Ця робота привела до вирішення зменшити обсяг багажних ємностей, щоб забезпечити максимальний комфорт для коротких поїздок в 2-3 дня, що не вимагають запасу багажу.

Задній кофр в версіях «Tour» вмістить 2 повнорозмірних шолома; разом з бічними кофрами, сумарний обсяг багажних ємностей становить 110 л. Відкриття - натисканням клавіші і за допомогою «розумного» ключа. Як доп.опція доступні багажна решітка для установки на верхній кофр і внутрішні сумки в ексклюзивному дизайні.

Обсяг паливного бака на 4 л менше - 21 л. Але оскільки новий Gold Wing настільки менше і краще аеродинамічний опрацьований, витрата палива складе 5.6л / 100км, тобто пробіг на одній заправці такий же, як у попередньої моделі.

Розкішний набір приладів створює воістину унікальний кокпіт. На панелях приладів поєднуються різні неконтрастні кольору з переважанням темних тонів, периферійні області виконані в конічної форми, щоб створити відчуття глибини. Кільце з металевою текстурою оточує кожну панель зі світлодіодним підсвічуванням, що створює відчуття непохитною впевненості і спокою, і класного виду в цілому.

7-дюймовий повноколірний рідкокристалічний TFT-екран дисплея забезпечує весь необхідний інфотеймент (поєднання роботи аудіо- та навігаційної систем), також як наочне управління HSTC і регулювання підвіски. Інформація демонструється в різних сегментах в гранично функціональному порядку, так що пілот може отримати релевантні дані при мінімальній зміні лінії погляду.

Яскравість регулюється автоматично (максимальний рівень інтенсивності екрану - 1000 кд), пілот також може вибрати один з 8 рівнів яскравості. Тиск в колесах демонструється у вигляді цифрового подання до нижньому лівому кутку панелі.

Гордість інсталяції - в самому центрі консолі і на ключі - нова емблема Gold Wing. Вона чітка і 3-мірна, виконана в двотонний хромованому дизайні, що поєднує силу і гідність левової голови з величними крилами готового спікірувати на видобуток орла. Натискання на емблему активує всі системи мотоцикла, а також включає в себе аварійний ключ. Запалювання і блокування керма можуть також активуватися і вимикатися з ключа-пульта.

Операції з багажем спрощені. Коли Smart Key поблизу, натискання на клавіші відкриває бічну кишеню (розташований по праву руку), бічні і верхній кофр. Можна тимчасово розблокувати замки кофров з пульта; кнопка розблокування, розташована на ключі, дає можливо пасажиру доступ в будь-який момент до сідельним сумкам і багажного відділення. Гідравлічні амортизатори роблять процес відкриття і закриття кофров плавним. Натисніть і утримуйте клавіші виклику призводить до того, що індикатори повороту починають моргати.

Тепер Gold Wing сумісний з Apple CarPlay, так що пілот може використовувати персоналізовану інформацію і контент свого iPhone, такі як телефонна книжка або плейлисти. З'єднання по Bluetooth було адаптовано, а й стандартний USB-вхід збережений і може бути використаний разом з цим.

Хоча новий Gold Wing і став легше і компактніше, його потужна аудіо-система також еволюціонувала. Легкі колонки встановлені з урахуванням нової позиції пілота за кермом для максимальної якості звучання і яскравого зовнішнього вигляду. Контроль над аудіо-потоком доступний окремо і пасажиру, що забезпечить ще більш повний і приємний досвід від їзди; перемикачі розташовані на верхній частині правої панелі багажного кофра і дозволяють регулювати гучність, вибирати джерело і здійснювати швидку Промотка вперед.

Навігаційна система виведена на 7-дюймовий дисплей в центрі інструментальної композиції і тепер оснащена гірокомпасом, що дозволяє орієнтуватися навіть у тунелі. Скасування будь маршрутної точки або «повернення додому» тепер доступні прямо по ходу руху.

Двигатель и трансмиссия

 

Оновлений опозитний 6-циліндровий двигун - на 6,2 кг легше, з 4-клапанними головками циліндрів.
Електронний газ Throttle By Wire (TBW) і 4 режими їзди, що відрізняються віддачею потужності.
Їздові режими також змінюють настройки трекшн-контролю HSTC, демпфірування підвіски і варіюють ефективність гальмівної системи.
Система старт-стоп із спеціальним стартером ISG.
Система допомоги при проганіі на підйомі HSA.
6-ступінчаста механічна коробка передач і прослизає зчеплення.

Однією з головних рис Gold Wing попереднього покоління був тяговітий 6-циліндровий опозитний двигун, який видавав значний крутний момент вже з холостих обертів і відрізнявся унікальним характером віддачі потужності, які не звикнути до якого було неможливо.

Для відповідності особливостям нового шасі мотоцикла 1,833-кубовий двигун був також радикально оновлений. Це як і раніше горизонтальний опозитний 6-циліндровий мотор, однак, у версії моделі 2018 року неймовірно компактніше і легше (мінус 6,2 кг), а також отримав 4-клапанні головки циліндрів (замість 2-клапанних у силової установки попереднього покоління).

Пікова потужність в 93 кВт досягається при 5,500 об / хв, а максимальний обертовий момент в 170 Нм - при 4,500 об / хв. Діаметр циліндрів було зменшено з 74 мм до 73 мм - для кращої відповідності ходу поршнів в ідентичні 73 мм. Відстань між осями циліндрів було також скорочено - на 9 мм. Праві і ліві циліндри розташовані зі зміщенням в 4 мм, а гільзи тепер з алюмінієвого сплаву. Ступінь стиснення складає 10.5: 1.

Привід клапанів поєднує в собі рокера ковзного типу для впускних клапанів, і роликового типу для випускних - розташованих на співвісних валах, система дозволяє відмовитися від старої схеми приводу клапанів.

Камери згоряння тепер мають 4-клапанний дизайн в стилі «двосхилий дах» (замість колишньої 2-клапанної архітектури c полусферической камерою згоряння), а впускні канали були спроектовані для більш ефективного наповнення циліндрів паливно-повітряною сумішшю. Поршневі спідниці мають молибденовое напилення - для зниження тертя.

Посилений колінчастий вал двигуна, зроблений з високоміцної сталі марки SCM440H, відрізняється зменшеним на 4 мм зміщенням шийок, а сам мотор став на 33,5 мм коротше в довжину. Датчик положення коленвала, що визначає обороти двигуна, а також позиції поршнів для систем упорскування палива й запалювання, був переміщений з передньої частини двигуна в задню, що дозволило зменшити відстань між передньою кришкою мотора і колінчастим валом на 7 мм.

Максимальна швидкість мотоцикла знижена на 22 км / год, до 180 км / ч. Гранична швидкість ніколи не була важливою складовою формули Gold Wind - для цієї моделі цінніше крутний момент двигуна і динаміка розгону. Для відповідності більш компактною передньої частини мотоцикла і нового вигляду машини тут використані невеликі радіатори системи рідинного охолодження двигуна, розташовані з боків і мають площу 197 × 219 мм.

Поява електронної ручки «газу» Throttle By Wire (TBW) дозволило реалізувати 4 перемикаються режиму їзди - для миттєвої зміни характеру двигуна і віддачі потужності. Всі режими пов'язані з системою трекшн-контролю Honda Selectable Torque Control (HSTC), настройками демпфірування підвіски, а також з комбінованою антиблокувальною гальмівною системою Dual Combined Brake System (D-CBS).

TOUR - базовий полносільний режим, для комфортної їзди. Він дає пілотові стовідсоткову прямий зв'язок між кутом повороту ручки газу і ступенем відкриття дросельної заслінки, а також задає стандартні настройки підвіски і нормальну роботу гальмівної системи зі звичним розподілом гальмівного зусилля.

SPORT відрізняється найбільш чутливою системою живлення двигуна на рух ручки газу і забезпечує максимально динамічне прискорення мотоцикла. Налаштування підвіски в цьому режимі жорсткіше, а ефективність гальмівної системи - вище.

ECON - для максимальної економії палива та найбільш спокійного стилю їзди; реакції двигуна на газ пом'якшені, настройки підвіски і гальмівного зусилля - стандартні.

RAIN - найбільш плавний і «дефорсований» режим, з співвідношенням «рух ручки газу / відкриття дросельної заслінки» в межах 35-50%. Налаштування підвіски - пом'якшені, установки гальмівної системи - базові.

У всіх режимах система HSTC безперервно стежить за становищем мотоцикла і дозволяє контрольоване прискорення навіть на слизькому покритті.

В системі живлення нового двигуна використовується одна дросельна заслінка, яка змінила блок з двох заслінок мотора Gold Wing попереднього покоління. Для зниження маси мотоцикла були змінені діаметр і товщина впускного колектора. Обсяг колектора - від дросельної заслінки до впускних клапанів - був зменшений приблизно на 10%, що підвищило швидкість проходження повітряного потоку і в підсумку поліпшило чуйність мотора.

Два повітрозабірних каналу: один розташований зліва в передній частині мотоцикла, другий - ззаду справа. Така конструкція створює природні завихрення повітря в процесі його засмоктування в систему, і в результаті більш ефективно використовується вся площа повітряного фільтра, що знижує опір. Геометрія повітропроводів була спеціально оптимізована для максимальної відповідності умовам резонансної пульсації в системі живлення двигуна при його роботі на малих обертах - що поліпшило чуйність мотора і величину його крутного моменту при малому відкритті газу.

Унікальний звук працюючого двигуна і те почуття, яке дає керування мотоциклом з 6-циліндровим оппозитним мотором, завжди були візитною карткою серії Gold Wing. І хоча структурно нова випускна система не відрізняється від що використовувалася на мотоциклі попередньої генерації - дві внутрішні і одна резонаторная камери - з випускної системи була прибрана набивка з скловати, що дозволило ще більше знизити вагу новинки.

Не порушуючи фірмове басовите звучання мотора, випускна система тепер видає відчутну пульсацію - без зайвого шуму і фальшивих нот. Зміни в «голосі» опозитного двигуна вдалося домогтися, в тому числі, завдяки 20-процентному зменшенню поперечних секцій випускних труб двох з шести циліндрів.

ISG (Integrated Starter Generator) - тепер це єдиний компонент, який поєднує функції генератора і електростартера: генератор ефективно перетворюється в стартер при подачі на нього напруги.

Демпфер, який використовується для підключення і передачі тяги між ISG і колінчастим валом, був змінений з вязкостного типу, використовуваного в попередньої моделі, на механічний із застосуванням гумового демпфера з пружиною; вага всієї системи знижений приблизно на 2.4 кг. Використовувані в ISG косозубиє шестерні знижують механічні шуми двигуна.

Ключові характеристики системи Idling Stop - Сверхтихий запуск мотора (спасибі блоку ISG) і плавний початок руху мотоцикла, якого вдалося досягти завдяки комбінації трансмісії DCT і системи TBW. Коли, якщо ввімкнено Idling Stop, мотоцикл зупиняється на світлофорі і після 3 секунд простою на місці, двигун Gold Wing автоматично глушиться. Для миттєвого запуску мотора райдеру досить просто повернути ручку газу.

Idling Stop влаштована таким чином, що в системі DCT заздалегідь підтримується необхідний тиск, активує зчеплення, як тільки двигун знову запускається. Це дозволило мінімізувати затримку між моментом, коли райдер відкриває газ, і початком руху мотоцикла. Щоб виключити ривки при старті і розгоні, система TBW максимально плавно оперує дросельною заслінкою. Функція Idling Stop може деактивувати за допомогою перемикача праворуч на кермі або через меню приладової панелі.

У порівнянні з попередньою 5-ступінчастою КПП, нова 6-ступінчаста механічна коробка передач знижує обороти двигуна, коли мотоцикл рухається з крейсерською швидкістю 100 км / год. Крім того, коробка передач нового Gold Wing має кулачковий демпфер між зчепленням і трансмісією, розділяючи інерційні маси, знижуючи рівень шуму, підвищуючи надійність системи і покращуючи якість перемикань.

На звичайному мотоциклі початок руху в ухил зазвичай пов'язане з одночасним відпуском гальм, відкриттям газу і маніпуляціями зі зчепленням - в залежності від крутизни пагорба. Для позбавлення власника Gold Wing від зайвих складнощів і клопоту механічна трансмісія новинки оснащена системою Hill Start Assist (HSA).

Натискання на важіль гальма після зупинки мотоцикла на ухилі дає команду блоку ABS створити тиск в задньому гальмівному контурі. І після того, як пілот відпускає важіль гальма, тиск тимчасово зберігається - приблизно 3 секунди, яких достатньо, щоб легко почати рух навіть в крутий підйом. Коли система HSA активна, на приладовій панелі загоряється відповідний індикатор.

Мотоцикл отримав нове прослизає зчеплення - з меншим числом дисків і зниженим гідравлічним тертям в механізмі актуаціі. Важіль вичавлюючи зчеплення нового Gold Wing вимагає на 20% менше зусиль, а зниження передач стали плавніше і м'якше. Механізм заднього ходу залишився в точності той же, що був у моделі попереднього покоління.

Шасси

 

Загальна економія ваги 48кг щодо минулої моделі.
Абсолютно нова алюмінієва діагональна рама зі значним зрушенням мотора і пілота вперед.
Передня незалежна двохважіль підвіска і оновлений Pro-Arm.
Настроюються рівні переднього і заднього демпфірування відповідно до обраного режиму їзди.
Електронне регулювання преднатяга задньої пружини.
Додана комбінована антиблокувальна гальмівна система Dual-Combined Braking System (D-CBS).

Нова рама з литого алюмінію Gold Wing, що складається з двох діагоналей, спроектована для установки (тепер ще більш компактного) двигуна в граничної близькості до front-end - додатково на 40мм вперед. Структурна товщина була оптимізована в кожному елементі для більш плавною і стабільною їзди, починаючи з близьконульових швидкостей, не має значення, при їзді по вузьких міських вулицях або відкритого шосе. Рама і маятник разом стали на 2 кг легше попереднього дизайну.

Позиції пілота і пасажира зрушені вперед на 36мм, а завдяки динаміці двохважелем передньої підвіски (як були розраховані кути ходу важелів), задня кромка переднього колеса при повному стисненні підвіски виявиться на 24мм попереду.

Інша вигода від використання підвіски типу «double wishbone» - в зниженні тертя при ковзанні елементів (через рулювання і відпрацювання нерівностей), які присутні в стандартній телескопічною вилці при ходінні направляючої в стійці. Front-end нового Gold Wing на 30% плавніше. На всіх осях з'єднання рульової стійки з підвіскою і в самих елементах підвіски встановлені підшипники, щоб додатково знизити тертя.

Рулювання проводиться через подвійні утримувачі вилки - і також, незалежно від процесу демпфірування, який здійснюється за допомогою одного амортизатора, так що Gold Wing тепер на 40% спритнішим і легше в управлінні. На додаток, патентована хрестовина рульової тяги приєднується до рульової колонки через передню вісь, завдяки чому сам кермо тепер навантажений менше і забезпечується природне відчуття від їзди для пілота.

На додачу до ABS тепер використовується комбінована гальмівна система (Dual Combined Brake System - D-CBS), оптимально розподіляє гальмівні зусилля між переднім і заднім колесом. На попередній моделі ABS наводилася в дію двома сервоприводами, тепер же обидва вони замінені на легкі і компактні циркуляційні модулятори, інтегровані з блоком управління гальмівної системи. В результаті, на гальмах вдалося заощадити 1.3кг. Все працює в зв'язці з центральним блоком управління мотоциклом і регулюється відповідно до вибраного режиму їзди, автоматично перерозподіляючи навантаження і змінюючи характеристики системи в залежності від дорожньої ситуації, що підвищує безпеку їзди. Подвійні 320мм передні гальмівні диски обхоплюються 6-поршневими супортами, а задній 316мм диск - 3-поршневим.

Одним з ключових оновлень для Honda в новому Gold Wing є консоль заднього колеса Pro-Arm. У старому дизайні використовувалася вісь і конічні підшипники, а точки кріплення для створення достатньої жорсткості елемента армовані пластинами потрібної товщини. У новому дизайні Pro-Arm використовується унікальна патентована конструкція валу, який кріпиться до рами з лівого боку. А справа відкривається доступ для сервісного обслуговування вузла.

Це змінило рівень стресу і сил, які додаються до самих пластин і до осі кріплення, що відкрило перед розробниками нові горизонти в свободі дизайну елемента і підвищення керованості мотоциклом. Крім усього, це позитивно позначилося на стабільності. Pro-Link забезпечує прогресивну характеристику підвіски і комфорт - блоки кріплення оптимізовані, всюди використані сферичні з'єднання, повністю виключаючи скручування вузла.

Рівень демпфірування також налаштовується електронно, в залежності від обраного пілотом режиму. Крокові мотори закріплені на задньому і передньому амортизаторах і відповідають за відкриття / закриття клапанів для контролю за струмом масла, адаптуючи відгук підвіски до різних дорожніх ситуацій.

Преднатяг пружини заднього амортизатора також регулюється сервоприводом і управляється електронно. Вся система інтуїтивно побудована і контрольована - ніяких цифр! Крім 4-х наявних режимів їзди, є і 4 настройки преднатяга - від жорсткого до м'якого: з одним пілотом; одним пілотом і багажем; пілотом + пасажиром; а також з повним завантаженням мотоцикла. Використовувана настройка демонструється на екрані монітора і управляється окремим селектором.

Кут нахилу вилки (рейк) і винос (trail) - 30.5 ° / 109мм, колісна база - 1695 мм. Попередня модель Gold Wing важила 413кг (споряджений); новий Gold Wing Tour - 379 кг (споряджений).

Характеристики

  

ДВИГУН

Тип 4-тактний, 24-клапанний, горизонтальний 6-циліндровий, оппозитного типу, SOHC, рідинного охолодження
Робочий об'єм, см3 1833
Кількість клапанів на циліндр 4
Діаметр і хід поршня 73 мм x 73 мм
Ступінь стиснення 10,5:1
Макс. потужність 93 Квт при 5500 об/мин
Макс. обертаючий момент 170 Нм при 4500 об/мин
Обсяг моторного масла, л 4.4 л (МКПП) , 5.6 (DCT)

ПАЛИВНА СИСТЕМА

Система палива Электроний вприск палива PGM-FI
Дросельна заслінка 50 мм
Повітряний фільтр Паперовий фільтр картриджного типу з масляним просоченням
Ємність паливного бака 21.1 л
споживання палива 5.6 л/100 км

ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ

Стартер Інтегрована система стартерного генератора (ISG)
потужність батареї 12В/20 А-ч
продуктивність генератора 12В/120A

Трансмісія

зчеплення МКПП - прослизає, гідравлічне, багатодискове на пружинах
Тип трансмісії МКПП - 6 швидкостей (включаючи овердрайв. Плюс електричний реверс)
Первинне передавальне число 1.795 (79/44)
Передавальні відносини (MT) 1st: 2.200 2nd: 1.417 3rd: 1.036 4th: 0.821 5th: 0.667 6th: 0.522
Головне передавальне число На стороні двигуна: 0.972
  На стороні заднього колеса: 2.615
Привід на заднє колесо Карданний вал закритого типу

DCT

зчеплення DCT - гідравлічне, в масляній ванні, багатодискове під тиском
Тип трансмісії DCT - 7 швидкостей вперед, 1 назад
Первинне передавальне число 1.795 (79/44)
передавальні відносини (DCT) 1st: 2.167 2nd: 1.696 3rd: 1.304 4th: 1.038 5th: 0.821 6th: 0.667 7th: 0.522 Rev: 1.190;
  (MT) 1st: 2.200 2nd: 1.417 3rd: 1.036 4th: 0.821 5th: 0.667 6th: 0.522
Провідне передавальне число На стороні двигуна: 0.972
  На стороні заднього колеса: 2.615
Привід на заднє колесо Карданний вал закритого типу

РАМА

Тип Діагональна, алюмінієва

ШАСІ

Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм Gold Wing Tour: 2,575 x DCT 905/МКПП 925 x 1,430
Колісна база, мм 1695
Кут нахилу вилки 30,5°
Винос вилки, мм 109
Радіус розвороту, м 3.4
Висота по сідла, мм 745
Дорожній просвіт, мм 130
Споряджена маса, кг Gold Wing «Tour»: МКПП 379

ПІДВІСКА

передня Незалежна, двохважіль типу «Double Wishbone»
Сзадня Консоль Pro Link

КОЛЕСА

Передне 130/70R 18
Задне 200/55R 16
Розмір переднього обода 18 x MT3.5
Розмір заднього обода 16 x MT6.0

ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА

Тип Електронно керована комбінована з ABS
Передні Два 320 мм х 4,5 мм диска плаваючого типу з 6-поршневими гідравлічними супортами і синтетичними гальмівними колодками
Задні Один 316 мм х 11 мм вентильований диск з 3-поршневим супортом, синтетичними гальмівними колодками

ГАЛЕРЕЯ

 

 

 

 

 

  • Об'єм двигуна: 1800
  • Кількість циліндрів: 6
  • Трансмісія: АТ DCT
  • Головна передача: кардан
  • Виробник: Виробник
  • Ціна (грн с НДС): 1 160 000

Контакти

Выбор мотоциклов