CRF1100 Africa Twin

ОБЗОР

Honda Africa Twin Adventure Sports - флагманський туристичний ендуро марки в самій екстремальній версії. Мотоцикл, створений для підкорення найбільш віддалених куточків планети. Увібравши в себе найпередовіші інженерні рішення, він готовий до подорожі: безкамерні спіцованние колеса, потужний захист двигуна і розвинені дуги, високе регульоване вітрове скло і збільшений бак дозволять зосередитися на дорозі.

Цей мотоцикл увібрав в себе всі самі передові досягнення індустрії, такі як активні електронні підвіски, передову систему трекшн-контролю і роботизовану трансмісію DCT, що враховує кут нахилу. Налаштуйте його для себе: жорсткість підвісок, роботу трекшн-контролю і ABS, відгук мотора на газ, інтенсивність гальмування двигуном і навіть висоту підйому переднього колеса в «віллі». Обігрів рукояток, круїз-контроль і сучасна кольорова приладова панель, а так само регульовані по висоті вітрове скло і сідло, зроблять будь-яку поїздку комфортною.

ДВИГАТЕЛЬ

 

Друге дихання
2-циліндровий двигун Honda Africa Twin став ще досконалішим. Зберігши фірмові особливості, такі як 270-градусний інтервал між спалахами запалювання і фірмову систему ГРМ Honda Unicam SOHC, інженери збільшили хід поршнів, завдяки чому робочий об'єм виріс до 1084 см3. У поєднанні з новими електронними дросельними заслінками, електронної ручкою газу і збільшеною висотою відкриття клапанів, потужність зросла на 7%, а крутний момент на 6%. А оптимізація роботи балансирних валів разом з переробкою ряду елементів дозволили скоротити вібрації і знизити масу двигуна на 2 кілограми.

ШАССИ

 

Нова напівдуплексна рама стала легше і жорсткіше, а головне - відтепер підрамник виготовляється окремою деталлю. У поєднанні з переробленим маятником, маса шасі знизилася на 2,5 кг, а керованість стала ще гостріше. Нова Honda Africa Twin Adventure Sports доступна з опциональнимі електронними підвісками Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA), що дозволяють моментально адаптуватися до будь-яких дорожніх умов і завантаження. А сучасна електроніка, що враховує нахил і тангажу, подбає про безпеку.

Висота сідла нового Africa Twin Adventure Sports 2020 року найбільше не відрізняється від базової Africa Twin, скоротившись з 900-920 до 850-870 мм. Можливість регулювання висоти збереглася, однак, відтепер мотоцикл доступний людям самої різної комплекції. Додатково змінити посадку допоможе високе (875-895 мм) або низька (825 мм) сідло з каталогу аксесуарів. У штатному оснащенні - вітрове скло з регулюванням висоти, приладова панель з кольоровим TFT-дисплеєм і можливістю синхронізації з гаджетами, розетка прикурювача круїз-контроль і система підсвічування поворотів.

ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ

 

ДВИГАТЕЛЬ

Тип 4-тактный, 4-клапанный, 2-цилиндровый рядный, с жидкостным охлаждением, угол между кривошипами - 270°, ГРМ типа Unicam
Рабочий объем 1084 см3
Максимальная мощность 75 кВТ при 7500 об/мин
Максимальный крутящий момент 105 Нм при 6250 об/мин
Диаметр цилиндра х ход поршня 92,0 x 81,5 мм

ТОПЛИВНАЯ СИСТЕМА

Объем топливного бака 18,8 л
Расход топлива , л/100 км Механическая трансмиссия: 4.9, DCT: 4.8 

ТРАНСМИССИЯ

Сцепление Механическая трансмиссия: многодисковое проскальзывающее сцепление в масляной ванне с алюминиевым вспомогательным валом Автоматическая трансмиссия (DCT): 2 многодисковых проскальзывающих сцеплений в масляной ванне с винтовыми пружинами
Главная передача Цепь типа O-ring
Коробка передач / трансмиссия 6-ступенчатая механическая коробка передач с шестернями постоянного зацепления / 6-ступенчатая трансмиссия DCT с дорожными и внедорожными режимами движения
Система Honda Selectable Torque Control System (HSTC) * 3 уровня контроля + возможность отключения (* только для модификации с ABS и DCT)

РАМА

Тип Стальная полудуплексная пространственная рама с подрамником из высокопрочной стали

ШАССИ

Размеры (Д x Ш x В) 2330 x 960 x 1395 мм
Колесная база 1575 мм
Высота седла (мин - мах) 825 - 895 мм
Дорожный просвет 250 мм
Вес в снаряженном состоянии, кг 226 МТ,  236 DCT
Радиус разворота, м 2,6 м

ПОДВЕСКА

Передняя 45--миллиметровая телескопическая вилка Showa перевернутого типа с рабочим ходом 230 мм. Имеет регулировку предварительного сжатия пружин и усилия демпфирования отбоя
Задняя Гидравлический моноамортизатор с рычажной системой Pro-Link. Имеет регулировку предварительного сжатия пружин и бесступенчатую регулировку усилия демпфирования отбоя. Рабочий ход 220 мм

ШИНЫ И ДИСКИ

Переднее колесо Спицованное с металлическими спицами и алюминиевым диском
Размер переднего диска 21 x 2.15
Размер передней шины 90/90-21M/C 54H, камерная
Заднее колесо Спицованное с металлическими спицами и алюминиевым диском
Размер заднего диска 18 x 4.00
Размер задней шины 150/70-R18 M/C 70H, камерная

ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА

Тип ABS 2-контурная ABS с возможностью отключения для заднего колеса (только для модификации с *ABS и DCT)
Передний тормоз С двумя плавающими тормозными дисками лепесткового типа диаметром 310 мм и алюминиевой ступицей, радиальными 4-поршневыми суппортами и металлокерамическими тормозными колодками
Задний тормоз С плавающим тормозным диском лепесткового типа диаметром 256 мм, 1-поршневым суппортом и металлокерамическими тормозными колодками. Стояночный тормоз Lever-Lock Type Parking Brake System на модификации с DCT

ЭЛЕКТРООБОРУДОВАНИЕ

Дисплей Инвертированный LCD дисплей 6,5 дюймов вертикальной ориентации раллийного типа с указателями: скорость, индикатор включенной передачи, статус *ABS и *HSTC (для модификации с *ABS/DCT), одометр, пробег, температура воздуха, уровень топлива, часы
Передняя фара Две светодиодных LED фары (1 дальний свет / 1 ближний свет)
Задняя фара Одна светодиодная LED фара
Указатели поворота Светодиодные LED

 

ГАЛЕРЕЯ

 

  

 

 

 

  • Объем двигателя: 1100
  • Число цилиндров: 2
  • Трансмиссия: механическая 6ст, автомат. DCT
  • Главная передача: цепь
  • Производитель: Производитель
  • Цена (грн с НДС): 472 000 (DCT +26 000)
Посмотреть еще... « NC750X CRF1100 Adventure Sport »

Контакти

  • Дніпро, вул. Iвана Сирка 47

Выбор мотоциклов