ОБЗОР
Honda Africa Twin Adventure Sports - флагманський туристичний ендуро марки в самій екстремальній версії. Мотоцикл, створений для підкорення найбільш віддалених куточків планети. Увібравши в себе найпередовіші інженерні рішення, він готовий до подорожі: безкамерні спіцованние колеса, потужний захист двигуна і розвинені дуги, високе регульоване вітрове скло і збільшений бак дозволять зосередитися на дорозі.
Цей мотоцикл увібрав в себе всі самі передові досягнення індустрії, такі як активні електронні підвіски, передову систему трекшн-контролю і роботизовану трансмісію DCT, що враховує кут нахилу. Налаштуйте його для себе: жорсткість підвісок, роботу трекшн-контролю і ABS, відгук мотора на газ, інтенсивність гальмування двигуном і навіть висоту підйому переднього колеса в «віллі». Обігрів рукояток, круїз-контроль і сучасна кольорова приладова панель, а так само регульовані по висоті вітрове скло і сідло, зроблять будь-яку поїздку комфортною.
ДВИГАТЕЛЬ
Друге дихання
2-циліндровий двигун Honda Africa Twin став ще досконалішим. Зберігши фірмові особливості, такі як 270-градусний інтервал між спалахами запалювання і фірмову систему ГРМ Honda Unicam SOHC, інженери збільшили хід поршнів, завдяки чому робочий об'єм виріс до 1084 см3. У поєднанні з новими електронними дросельними заслінками, електронної ручкою газу і збільшеною висотою відкриття клапанів, потужність зросла на 7%, а крутний момент на 6%. А оптимізація роботи балансирних валів разом з переробкою ряду елементів дозволили скоротити вібрації і знизити масу двигуна на 2 кілограми.
ШАССИ
Нова напівдуплексна рама стала легше і жорсткіше, а головне - відтепер підрамник виготовляється окремою деталлю. У поєднанні з переробленим маятником, маса шасі знизилася на 2,5 кг, а керованість стала ще гостріше. Нова Honda Africa Twin Adventure Sports доступна з опциональнимі електронними підвісками Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA), що дозволяють моментально адаптуватися до будь-яких дорожніх умов і завантаження. А сучасна електроніка, що враховує нахил і тангажу, подбає про безпеку.
Висота сідла нового Africa Twin Adventure Sports 2020 року найбільше не відрізняється від базової Africa Twin, скоротившись з 900-920 до 850-870 мм. Можливість регулювання висоти збереглася, однак, відтепер мотоцикл доступний людям самої різної комплекції. Додатково змінити посадку допоможе високе (875-895 мм) або низька (825 мм) сідло з каталогу аксесуарів. У штатному оснащенні - вітрове скло з регулюванням висоти, приладова панель з кольоровим TFT-дисплеєм і можливістю синхронізації з гаджетами, розетка прикурювача круїз-контроль і система підсвічування поворотів.
ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГАТЕЛЬ |
|
Тип | 4-тактный, рядный 2-цилиндровый, 8-клапанный (технология Unicam), жидкостного охлаждения |
Рабочий объем, см3 | 1084 |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Диаметр цилиндра и ход поршня, мм | 92,0 x 81,5 |
Степень сжатия | 10,1:1 |
Макс. мощность, л.с. (кВт) | 102 (75) при 7500 об/мин |
Макс. крутящий момент, Н·м | 105 при 6250 об/мин |
Объем моторного масла, л | 4,8/4,3 |
ТОПЛИВНАЯ СИСТЕМА |
|
Система питания | Электронный впрыск топлива (PGM-FI) |
Емкость топливного бака, л | 24,8 |
Тип используемого топлива | АИ-92 |
Потребление топлива, л/100 км | 4,9 |
Выброс CO2, г/км | 112 |
ТРАНСМИССИЯ |
|
Тип | Механическая КП |
Сцепление | С тросиком, многодисковое, в масляной ванне, проскальзывающее, с выжимной пластиной из алюминия |
Количество передач | 6 |
Передаточное число главной передачи | 2,625 |
Первичное передаточное число | 1,717 |
Передаточные отношения | 2,866 |
0,972 | |
3: 1,375 | |
4: 1,133 | |
5: 0,972 | |
6: 0,882 | |
Привод на заднее колесо | Цепь |
ЭЛЕКТРООБОРУДОВАНИЕ |
|
Стартер | Электрический |
Напряжение бортовой сети, В | 12 |
Емкость батареи, А·ч | 6 (Li-ion) |
РАМА |
|
Тип | Стальная, пространственная |
ПОДВЕСКА |
|
Тип передней подвески | Вилка перевернутого типа Showa с регулировкой предварительного сжатия пружин и усилия демпфирования при сжатии и отбое, диаметр перьев 45 мм |
Ход передней подвески, мм | 230 |
Тип задней подвески | Маятник, с рычажной системой Pro-Link и моноамортизатором SHOWA с регулировкой предварительного сжатия пружин и усилия демпфирования при сжатии и отбое |
Ход задней подвески (амортизатора), мм | 220 |
ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА |
|
Тип | Гидравлическая, 2-канальная ABS с отключаемым задним контуром и выбором внедорожного/дорожного режима работы |
Спереди | Два плавающих диска диаметром 310мм с алюминиевой ступицей, 4-поршневыми радиальными суппортами и металлизированными колодками |
Сзади | Один диск диаметром 256мм с 2-поршневым суппортом и металлизированными колодками |
РАЗМЕРЫ |
|
Габаритные размеры (Д х Ш х В), мм | 2330 x 960 x 1560 |
Колесная база, мм | 1575 |
Угол наклона вилки | 27,5° |
Вылет, мм | 113 |
Высота по седлу, мм | 870/850 |
Дорожный просвет, мм | 250 |
Снаряженная масса, кг | 238 |
Максимальная разрешенная масса, кг | 456 |
Радиус разворота, м | - |
КОЛЕСА |
|
Передняя шина | 90/90-21M/C, бескамерная |
Задняя шина | 150/70-R18M/C, бескамерная |
Передний колесный диск | Спицованное с алюминиевым ободом, 21M/C x MT2.15 |
Задний колесный диск | Спицованное с алюминиевым ободом, 18M/C x MT4.00 |
ОСНАЩЕНИЕ (КОМФОРТ) |
|
Ветровое стекло | Высокое регулируемое |
Круиз-контроль | Стандартное оборудование |
Автоматическое выключение поворотника | Стандартное оборудование |
Квикшифтер | Опциональное оборудование |
Подогрев ручек руля | Стандартное оборудование |
Розетка 12V | Стандартное оборудование |
ОСВЕТИТЕЛЬНЫЕ ПРИБОРЫ |
|
Светодиодные передние фары | Стандартное оборудование |
Светодиодный задний фонарь | Стандартное оборудование |
Светодиодные ДХО | Стандартное оборудование |
Динамическое освещение поворота | Стандартное оборудование |
ПАНЕЛЬ ИНСТРУМЕНТОВ И МУЛЬТИМЕДИА |
|
LCD панели инструментов | Стандартное оборудование |
Цветной сенсорный мультимедийный экран, дюймов | 6,5 |
Беспроводное подключение Bluetooth | Стандартное оборудование |
Подключение Apple Carplay | Стандартное оборудование |
USB 1,5A | Стандартное оборудование |
ТЕХНОЛОГИИ (ДИНАМИКА) |
|
Выбор режимов езды | Туризм, город, гравийная дорога, бездорожье + 2 пользовательских |
Система контроля крутящего момента (HSTC) | 7 уровней регулировки |
Выбор режимов электронной подвески | Оборудование отсутствует |
ТЕХНОЛОГИИ (БЕЗОПАСНОСТЬ) |
|
Сигнализация | Опциональное оборудование |
Система предупреждения об экстренном торможении | Стандартное оборудование |
Система контроля езды на заднем колесе | Стандартное оборудование |
Система контроля опрокидывания | Стандартное оборудование |
Система контроля поднятия задней части мотоцикла | Стандартное оборудование |
Система управления ABS при повороте | Стандартное оборудование |
ОСВЕЩЕНИЕ |
|
Светодиодные передние фары | Стандартное оборудование |
Светодиодный задний фонарь | Стандартное оборудование |
Светодиодные ДХО | Стандартное оборудование |
Динамическое освещение поворота | Стандартное оборудование |
ПАНЕЛЬ ИНСТРУМЕНТОВ И МУЛЬТИМЕДИЯ |
|
LCD панели инструментов | Стандартное оборудование |
Цветной сенсорный мультимедийный экран, дюймов | 6,5 |
Беспроводное подключение Bluetooth | Стандартное оборудование |
Подключение Apple Carplay | Стандартное оборудование |
USB 1,5A | Стандартное оборудование |
ГАЛЕРЕЯ