CRF300 RL

ОПИСАНИЕ

 

Туристичний ендуро не обов'язково повинен бути великим - CRF300 RALLY перевертає звичні уявлення про позашляхових подорожах і пропонує подивитися на них з іншого ракурсу. Надзвичайно легкий мотоцикл порадує досвідчених мандрівників чудовою прохідністю, а початківців - поступливістю і простотою, адже впоратися з ним зможе кожен!

При всій компактності, 4-клапанний 286-кубовий одноциліндровий двигун оснащений сучасним уприскуванням і має рідинне охолодження. Розвиваючи 27 к.с. і 26,6 Нм, він забезпечує гідну динаміку надзвичайно легкому мотоциклу. Але головне - безпрецедентна економічність, яка в поєднанні з баком на 12,8 літра дозволяє проїжджати до 400 кілометрів без дозаправок.

CRF300 RALLY - природжений кочівник. 275-міліметровий дорожній просвіт і підвіски Showa з ходом в 260 мм спереду і ззаду дозволяють штурмувати серйозне бездоріжжя і тримати високу швидкість на розбитих грунтовках. 43-міліметрова телескопічна вилка перевернутого типу і алюмінієвий маятник ззаду, що працює в парі з моноамортизатором через важелі Pro-Link, не бояться відсутності доріг.

Маса CRF300 RALLY - всього 153 кілограми. Він не вимагає великих зусиль від пілота, при цьому у нього висока скло і відмінна від вітру, комфортне витягнуте сідло висотою 885 мм в поєднанні з широким кермом і низькими підніжками. За кермом цього мотоцикла навіть рослий пілот зможе з комфортом проводити по кільканадцять годин. А вузька «талія» в місці зчленування сідла і бака додасть впевненості при їзді стоячи.

УНІВЕРСАЛЬНИЙ СОЛДАТ Об'єднуючи видатну прохідність і високу економічність, CRF300 RALLY володіє всім необхідним для щоденної їзди. Так, на цифровий приладової панелі вдасться знайти навіть індикатор обраної передачі, а ефективні дискові гальма працюють в парі з системою ABS. Ефектне оформлення маски асиметричних світлодіодних фар, інтегрованих в скло, і стильні пластикові облицювання не дозволять сплутати його ні з одним іншим мотоциклом.

 

ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Модель Honda CRF300L / Rally
Тип мотоцикла эндуро (CRF300L); адвенчер (CRF300L Rally)
Год выпуска 2021+
Рама стальная полудуплексная
Тип двигателя 1-цилиндровый, 4-тактный
Рабочий объем 286 см³
Диаметр цилиндра/ход поршня 76,0 x 63,0 мм
Степень сжатия 10.7:1
Охлаждение жидкостное
Количество клапанов на цилиндр DOHC, 4 клапана
Система подачи топлива Инжектор, PGM-Fi x1 38 мм
Тип зажигания полностью транзисторное
Максимальная мощность 27,3 л.с. (20,1 кВт) при 8500 об/мин
Максимальный крутящий момент 26,6 Нм (2,8 кг*м) при 6500 об/мин
Сцепление Многодисковое в масляной ванне, тросовый привод

Assist & Slipper clutch

Коробка передач 6-ступенчатая
Тип привода цепь
Размер передней шины 80/100-21M/C 51P
Размер задней шины 120/80-18M/C 62P130/70-17M/C 62S – CRF250M
Передние тормоза 1 диск, 256 мм, 2-поршневой суппорт (ABS) – CRF300L

1 диск, 296 мм, 2-поршневой суппорт (ABS) – CRF300L Rally

Задние тормоза 1 диск, 220 мм, 1-поршневой суппорт (ABS)
Передняя подвеска 43 мм телескопическая вилка перевернутого типа (без регулировок), ход - 260 мм
Задняя подвеска Маятниковая Pro-link с моноамортизатором (регулировка преднатяга), ход - 260 мм
Длина мотоцикла 2230 мм
Ширина мотоцикла 820 мм – CRF300L

920 мм – CRF300L Rally

Высота мотоцикла 1200 мм – CRF300L

1415 мм – CRF300L Rally

Колесная база 1455 мм
Высота по седлу 880 мм – CRF300L

885 мм – CRF300L Rally

Минимальный дорожный просвет (клиренс) 285 мм – CRF300L

275 мм – CRF300L Rally

Емкость бензобака 7,8 л – CRF300L

12,8 л – CRF300L Rally

Масса мотоцикла (снаряженная) 142 кг – CRF300L (ABS)

153 кг – CRF300L Rally (ABS)

 

ГАЛЕРЕЯ

 

  • Объем двигателя: 300
  • Число цилиндров: 1
  • Трансмиссия: МТ 6ст
  • Главная передача: цепь
  • Производитель: Производитель
  • Цена (грн с НДС): 226 000
Посмотреть еще... NC750 X »

Контакти

  • Дніпро, вул. Iвана Сирка 47

Выбор мотоциклов