NC750 X

ОБЗОР МОДЕЛИ

Щоденні поїздки на роботу або подорожі далеко від великих міст? Вибір між класами мотоциклів більше не варто - Honda NC750X готовий до будь-яких викликів і хороший в будь-який стихії! Поєднуючи комфортну посадку з невисоким сідлом, скромну масу з низьким центром ваги і практичність, він стане кращим вибором як для досвідчених мотоциклістів, так і для новачків.

Економічний і універсальний мотоцикл Honda отримав поліпшення двигуна, шасі, оформлення і практичності.

Максимальна потужність рядного двоциліндрового двигуна об'ємом 750 кубічних сантиметрів з рідинним охолодженням зросла до 43 кВт при 600 об / хв. Зниження ваги на 6 кг і більш короткі передавальні числа перших трьох передач надають мотоциклу більш спортивний характер, так само як і більш чіткі лінії дизайну і менші обтічники.

Три стандартних режиму їзди (і один програмований користувачем) перемикаються електронної ручкою газу. З їх допомогою водій може регулювати характеристики двигуна і його прийомистість, при цьому кожен режим (Sport, Rain і Standard) прив'язаний до відповідної схемою перемикання коробки передач з подвійним зчепленням.

NC750X завжди славився своєю практичністю і просунувся ще далі в цьому плані за рахунок збільшення обсягу унікального центрального відсіку до 23 літрів, нового вітрового скла, повнокольорового ЖК-панелі приладів, USB-порту і заниженого на 30 мм сидіння. Водієві тепер доступні більш тонкі налаштування системи управління крутним моментом і додаткові сигнали аварійної зупинки, при цьому паливна економічність залишається привабливо низькою на рівні 28,3 км / л.

NC750X - унікальний мотоцикл, що поєднує надійність і простоту з надзвичайною продуманістю. Саме тому він так впевнено почуває себе як на міських вулицях, так і на заміських шосе. Володіючи гідної динамікою і безпрецедентно простий керованістю, він підійде і новачкам, і досвідченим мотоциклістам, а великий каталог заводських аксесуарів допоможе зробити Ваш NC750X ще більш досконалий і яскравіше.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

 

двигун
Тип 4-тактний, 2-циліндровий поздовжній, з рідинним охолодженням, 8-клапанний, з верхнім розташуванням розподільних валів (SOHC)
Робочий об'єм, см³ 745cm3
Діаметр циліндра і хід поршня (мм) 77 x 80mm
Ступінь стиснення 10.7: 1
Потужність кВт / об.мин 43,1kW/6,7250min-1 (95/1/EC)
Макс. крутний момент Н.м. / об.хв. 69Nm/4,750min-1 (95/1/EC)
Система подачі палива PGM-FI, електронний впорскування палива
Стартер електричний
Трансмиссия
Коробка передач 6-ступінчаста (6-ступінчаста автоматична)
Головна передача Ланцюгова передача з О-образними ланками
Розміри (мм)
Довжина (мм) 2210mm
Ширина (мм) 846mm
Висота (мм) 1330mm
Міжосьова відстань (мм) 1535mm
Висота сиденья (мм) 800mm
Кліренс (мм) 145mm
Ємність паливного бака (л) 14,1L
Викиди CO2 (г / км) 81
Витрата палива (л / 100 км) 3,5
Шини
попереду 120/70-ZR17M/C (58W)
Позаду 160/60-ZR17M/C (69W)
Рама
Кут поздовжнього нахилу телескопічної вилки 27°
Хід підвіски, мм 110mm
Власна маса, кг (МТ/DCT) 214kg 224kg
 

ГАЛЕРЕЯ

 

 

  • Об'єм двигуна: 750
  • Кількість циліндрів: 2
  • Трансмісія: АТ DCT
  • Головна передача: ланцюг
  • Виробник: Виробник
  • Ціна (грн с НДС): 323 000
Подивитися ще .. « CRF300 RL CRF1100 Africa Twin »

Контакти

Выбор мотоциклов