NC750 X

ОБЗОР МОДЕЛИ

Щоденні поїздки на роботу або подорожі далеко від великих міст? Вибір між класами мотоциклів більше не варто - Honda NC750X готовий до будь-яких викликів і хороший в будь-який стихії! Поєднуючи комфортну посадку з невисоким сідлом, скромну масу з низьким центром ваги і практичність, він стане кращим вибором як для досвідчених мотоциклістів, так і для новачків.

Економічний і універсальний мотоцикл Honda отримав поліпшення двигуна, шасі, оформлення і практичності.

Максимальна потужність рядного двоциліндрового двигуна об'ємом 750 кубічних сантиметрів з рідинним охолодженням зросла до 43 кВт при 600 об / хв. Зниження ваги на 6 кг і більш короткі передавальні числа перших трьох передач надають мотоциклу більш спортивний характер, так само як і більш чіткі лінії дизайну і менші обтічники.

Три стандартних режиму їзди (і один програмований користувачем) перемикаються електронної ручкою газу. З їх допомогою водій може регулювати характеристики двигуна і його прийомистість, при цьому кожен режим (Sport, Rain і Standard) прив'язаний до відповідної схемою перемикання коробки передач з подвійним зчепленням.

NC750X завжди славився своєю практичністю і просунувся ще далі в цьому плані за рахунок збільшення обсягу унікального центрального відсіку до 23 літрів, нового вітрового скла, повнокольорового ЖК-панелі приладів, USB-порту і заниженого на 30 мм сидіння. Водієві тепер доступні більш тонкі налаштування системи управління крутним моментом і додаткові сигнали аварійної зупинки, при цьому паливна економічність залишається привабливо низькою на рівні 28,3 км / л.

NC750X - унікальний мотоцикл, що поєднує надійність і простоту з надзвичайною продуманістю. Саме тому він так впевнено почуває себе як на міських вулицях, так і на заміських шосе. Володіючи гідної динамікою і безпрецедентно простий керованістю, він підійде і новачкам, і досвідченим мотоциклістам, а великий каталог заводських аксесуарів допоможе зробити Ваш NC750X ще більш досконалий і яскравіше.

ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ

 

Двигатель
Тип 4-тактный, 2-цилиндровый продольный, с жидкостным охлаждением, 8-клапанный, с верхним расположением распределительных валов (SOHC)
Рабочий объем, см³ 745cm3
Диаметр цилиндра и ход поршня (мм) 77 x 80mm
Степень сжатия 10.7: 1
Mощность кВт/об.мин 43,1kW/6,7250min-1 (95/1/EC) 43,1kW/6,750min-1 (95/1/EC)
Макс. крутящий момент Н.м./об.мин. 69Nm/4,750min-1 (95/1/EC)
Система подачи топлива PGM-FI, электронный впрыск топлива
Стартер Электрический
Трансмиссия
Коробка передач 6-ступенчатая 6-ступенчатая автоматическая
Главная передача Цепная передача с О-образными звеньями
Размеры (мм)
Длина (мм) 2210mm
Ширина (мм) 846mm
Высота (мм) 1330mm
Межосевое расстояние (мм) 1535mm
Высота сиденья (мм) 800mm
Клиренс (мм) 145mm
Ёмкость топливного бака (л) 14,1L
Выбросы CO2 (г/км) 81
Расход топлива (л/100км) 3,5
Шины
Впереди 120/70-ZR17M/C (58W)
Cзади 160/60-ZR17M/C (69W)
Рама
Угол продольного наклона телескопической вилки 27°
Ход подвески, мм 110mm
Собственная масса, кг 214kg 224kg
 

ГАЛЕРЕЯ

 

 

  • Объем двигателя: 750
  • Число цилиндров: 2
  • Трансмиссия: АТ DCT
  • Главная передача: цепь
  • Производитель: Производитель
  • Цена (грн с НДС): 323 000
Посмотреть еще... « CRF300 RL X-ADV »

Контакти

  • Дніпро, вул. Iвана Сирка 47

Выбор мотоциклов