УМОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ

S: Короткий вал

L: Довгий вал

X: Наддовгий вал.

OHC: Верхній розподільний вал.

OHV: Верхнє розташування клапана.

+: Стандартне обладнання.

F - N - R: Вперед - Нейтраль - Назад.

Розшифровка літерного коду човнового мотора Honda на прикладі Honda BF 20 DK2 S H S U:

BF - позначення всіх човнових моторів Honda
20 - потужність мотора в Л.С.
DK2- Модельний ряд 2012 року
S, L, X - висота транця - короткий (S) 380 мм, довгий (L) 510 мм, наддовгий (X) 580 мм
H, R - тип управління румпельне рукоятка (H) або дистанційне (R)
S - Електричний стартер
U - Регіон, для якого призначений мотор (U = європа)
може бути присутнім G (перед U) позначення газового підйому або T- позначення гідравлічного підйому
на всіх моторах з буквою H вихід зарядного струму - 6А, на інших 12А і вище

мотори Honda

Технології Honda

 

Система VTEC ™

Система VTEC ™ (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) - рівномірний прискорення і наростання потужності
Система зміни фаз газорозподілу і висоти підйому клапанів Honda Variable Valve Timing & Lift Electronic Control (VTEC®) забезпечить вас необхідною потужністю - де і коли завгодно. Система VTEC дозволяє розширити діапазон оборотів з високим крутним моментом і згладити його криву, а також зробити віддачу потужності більш лінійної у всьому робочому діапазоні двигуна. В результаті ви отримуєте чудову комбінацію потужності, крутного моменту і паливної економічності. VTEC це сучасна заміна збільшення робочого об'єму.

Система BLAST ™

Система BLAST ™ (Boosted Low Speed ​​Torque) - покращує прискорення з малих швидкостей
Система Boosted Low Speed ​​Torque (скорочено - BLAST) покращує прискорення з малих швидкостей. Система BLAST® активується швидким рухом рукоятки акселератора. При цьому карта запалювання стає більш «агресивною». В результаті «ривок з місця» відбувається значно енергійніше, оскільки більше потужності генерується швидше.

Електронна система вприскування палива PGM-FI (Programmed Fuel Injection) - вражаючі показники

Керована електронікою система уприскування палива подає в кожен циліндр строго дозовану кількість пального. Завдяки цьому полегшується пуск двигуна, відгук на поворот рукоятки акселератора стає миттєвим, і при цьому досягається чудова паливна ефективність.

Система запалювання PGM-IG (Honda Programmed Ignition)

Система Honda Programmed Ignition точно управляє моментами запалювання для забезпечення оптимальних характеристик

Система ECOmo

Чудова паливна ефективність 

Система Counter Rotating Gearbox

Поліпшує керованість судна і знижує зусилля на штурвали
Відповідність стандарту NMEA 2000® - повна сумісність
Відповідність стандарту NMEA 2000® - повна сумісність
Протокол NMEA 2000 дозволяє виводити всі дані по двигуну на сумісні з NMEA 2000 електронні пристрої на панелі приладів, такі як гідролокатор і GPS-навігатор.

Випуск відпрацьованих газів через маточину гребного гвинта

Збільшує тягу і зменшує рівень шуму

Гарантія True 3 Warranty

Гарантійні зобов'язання Honda True 3 Warranty - кращі в індустрії. Це допускає перехід від одного власника до іншого заводська гарантія, незмінна протягом усього гарантійного терміну - від першого дня до останнього. 1 при комерційному використанні

Два розподільних вали в головці циліндрів (DOHC) - висока потужність і мінімум обслуговування

Потужний і компактний 16-клапанний (DOHC) двигун має збільшений підйом клапанів, щоб загнати в циліндри більше повітря і за рахунок цього підвищити потужність. Конструкція газорозподільного механізму не вимагає тривалого обслуговування і легко регулюється. Ніяких регулювальних шайб, ніяких налаштувань методом проб і помилок.

Двигун захищений від корозії чотиришаровим зовнішнім покриттям
Запатентована багатошарова технологія фарбування, протекторний анод, нержавіюча сталь, водонепроникна сполучна підсистема - все це покращує захист від корозії.

Двигун V6 з великим робочим об'ємом - максимальні показники і надійність

Потужний і компактний 24-клапанний (SOHC) двигун не відрізняється нагромадженням зайвих деталей і не обтяжений зайвою масою. Компонування V6 забезпечує поєднання малих габаритів з максимальними характеристиками, надійністю і відмінною паливною економічністю.

Захист від солоної води

Всі канали системи охолодження пофарбовані. Це збільшує термін служби мотора в солоній воді.

Змінна швидкість малого ходу - ідеально для риболовлі

Для рибалок, які люблять ловлю на блешню, Honda пропонує систему зміни швидкості малого ходу. Вона дозволяє змінювати обороти малого ходу в межах від 750 до 1000 об / хв з кроком 50 об / хв. Для модифікацій з румпелем дана система входить в базове оснащення. Для моделей з винесеними органами управління вона є опцією.

Компоненти з нержавіючої сталі (рульової важіль, важіль нахилу і все вали) - захист від корозії

Компоненти з нержавіючої сталі забезпечують надійність і тривалий захист від корозії.

Кришка для обслуговування свічок запалювання - легкий доступ

Полегшує обслуговування свічок запалювання. Забезпечує доступ до свічок запалювання без зняття верхньої кришки двигуна.

Легендарне якість, відоме у всьому світі
Завдяки тому, що багато компонентів запозичені у автомобілів Honda Ridgeline, Honda Odyssey, Honda Pilot, Honda Accord і Acura RL, моделі BF отримали всі переваги від багаторічного досвіду компанії Honda в інжинірингу, виготовленні та забезпеченні надійності.

Легкість періодичного обслуговування
До розташованих збоку масляного фільтру і маслозаливной горловині легко підібратися. Простий регулятор зазору клапанів гвинтового типу не вимагає застосування регулювальних шайб, що знижує витрати на обслуговування.

Маятникова система підвісу - плавність роботи
Ексклюзивна система підвісу Honda з трикутними гумовими опорами ізолює від вібрацій і забезпечує неймовірно плавну роботу.

Надійна, ефективна 4-тактний конструкція
Відоме у всьому світі якість Honda в поєднанні з надійністю і чудовою паливною економічністю. І не потрібно заважати бензин з маслом.

Насадка Shallow Water Drive
Інноваційна насадка Shallow water drive дозволяє вам піднімати мотор для полегшення маневрування на мілководді. Вона також серйозно знижує ризик пошкодження підвісного мотора на мілководді.

Низький рівень викиду вуглекислого газу

Всі мотори Хонда відповідають суворим стандартам Каліфорнійської Асоціації Захисту Повітря.

Перший серед лідерів в продуктивності

Легкий і швидкий! Він дає сильне прискорення на будь-яких оборотах і мінімально можливу швидкість. Мотор забезпечує оптимальне згоряння палива завдяки вологозахищеній електронній системі запалювання.

Чудовий контроль і легкість установки - система iST (Intelligent Shift and Throttle)
Ексклюзивна система Honda iST (Intelligent Shift and Throttle) дарує вам можливість керувати вашим судном без жодної напруги. iST допускає установку на судно відразу декількох підвісних моторів і точну настройку акселератора на будь-якій швидкості. Крім того, система покращує маневреність на малій швидкості і при причалювання, а також і має простий і зрозумілий інтерфейс. Ця система використовується в якості опції для деяких модифікацій BF250.

Протівовращенія
Також доступні моделі з протівовращенія, які відмінно підходять для різних завдань. Вони мають поліпшену ефективністю, забезпечують судну чудову маневреність і знижують втому капітана.

Розташований по центру румпель - простіше управління
Ергономічна рукоятка румпеля зроблена подовженою, щоб полегшити управління. Регулювання сили тертя в рукоятці акселератора і осі повороту мотора спрощує контроль, а винесений вперед важіль керування переднім / заднім ходом, PTT-вимикачі і світлові сигналізатори двигуна додають зручності.

Надмалий кількість шкідливих викидів - «3 зірки» за стандартом CARB
Екологічні технології. Всі підвісні мотори Honda Marine задовольняють найжорсткішим вимогам стандарту California Air Resource Board, що підтверджується «3-зірковим» рейтингом CARB.

Система захисту від корозії 4-Front Corrosion Protection System - бореться з іржею
Патентування багатошарова технологія забарвлення з "подвійний гідроізоляцією". Застосування витратних анодних пластин і нержавіючих сталей підвищує корозійну стійкість мотора, як і водонепроникні електричні роз'єми.

Система Dual Stage Induction - двигуну «дихається» легше, і він демонструє більш високі показники
Унікальний впускний колектор змінної довжини, розроблений Honda, оптимізує потік повітря, підганяючи його під частоту обертання колінчастого вала двигуна. Результат? Максимальна ефективність згоряння палива, збільшений крутний момент і чудова паливна економічність.

Система Engine Alert System - тримає вас «в курсі»
Вбудована система захисту зі звуковими і світловими попередженнями, а також обмежувачем оборотів запобігає поломку вашого двигуна через низького рівня масла, перевищення максимально допустимих обертів і перегріву.

Швидка і легка системи запуску і відключення
Ви здивуєтеся, як легко завести мотор. Декомпресійний механізм відкриває вихлопної клапан під час старту, що полегшує запуск двигуна. Відключення одним натисканням забезпечує не менше легке завершення роботи мотора. Одне натискання на кнопку Стоп безпечно глушить мотор без повторного запуску. 

 

4х-тактна перевага

Компанія «Honda» реалізує 4х-тактний підвісні човнові мотори ось уже понад 50 років, будучи першопрохідцем в технології 4-такни двигунів.

Більш низькі експлуатаційні витрати

4х-тактні мотори приблизно на 50% більш економічні по витраті палива, ніж стандартні двотактні підвісні мотори. Масла, необхідні для двотактних двигунів, не потрібні, що ще більше зменшує Ваші витрати.

Кращі технології - більший ресурс

Щоб здійснити перенесення тонкої масляної плівки на ключові компоненти в двотактних двигунах, необхідний газ або повітря. Чотиритактні двигуни забезпечують повне омивання кожного внутрішнього елемента маслом, що гарантує надійне змащення. Така конструкція також сприяє охолодженню компонентів двигуна, що продовжує термін служби.
Отвори в двотактних циліндрах і порушених можуть прискорювати знос поршня і знос кільця. Оскільки в чотиритактному циліндрі або поршні впускні і випускні отвори відсутні, такі двигуни можуть працювати в більш жорстких умовах і зі збільшеним робочим ресурсом.

Менше шкоди для навколишнього середовища

Чотиритактні підвісні човнові мотори наносять приблизно на 90% менше шкоди навколишньому середовищу, ніж стандартні двотактні мотори. Крім цього, чотиритактні мотори не викидають масло безпосередньо в воду.
Підвісні мотори «Honda» практично не виділяють відпрацьованих газів. Всі наші двигуни перевищують максимальний показник рейтингу CARB 3-Star (наднизькі викиди в атмосферу) і відповідають жорстким стандартам Каліфорнійського ради з охорони повітряних ресурсів.

Позитивний досвід експлуатації

Чотиритактні підвісні мотори працюють практично на 50% тихіше, ніж двотактні. І це, не кажучи про менших кількостях диму і запаху.

Екологічність

Зобов'язання з охорони навколишнього середовища

Протягом багатьох років компанія Honda є визнаним лідером в області інноваційних технологій, розроблених для зниження несприятливого впливу своєї продукції на навколишнє середовище. Наші двигуни з поліпшеним паливним ККД і зниженими викидами в атмосферу не є винятком.

З моменту впровадження нашого першого підвісного човнового мотора в 1964 році, компанія Honda поклала початок розробці і виробництву чотиритактних підвісних двигунів, що надають щадне вплив на навколишнє середовище. Наша концепція заснована на філософії нашого засновника: «Суду не повинні забруднювати води, в яких вони здійснюють навігацію».

У Honda Marine вважають, що наднизькі викиди в атмосферу мають принципове значення для захисту світових водних шляхів. Повна лінійка моделей випускається в даний час продукції компанії Honda Marine відповідає жорстким вимогам стандартів Каліфорнійського ради з охорони повітряних ресурсів (CARB) 3-Star, гарантуючи їх доступність і відповідність нормам і стандартам у всіх 50 штатах. Повна лінійка чотиритактних підвісних човнових двигунів компанії Honda відповідає останнім стандартам на викиди забруднюючих речовин, виданим Агентством з охорони навколишнього середовища (EPA).

Екологічний супровід

Honda Marine пишається тим, що є партнером організацій по захисту навколишнього середовища, співробітники яких працюють, в тому числі, в якості волонтерів, щоб захистити природні ресурси нашої планети.

 

 

  • Мощность, л/с 2.3
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 29 000
  • Спец. предложение Спец. предложение
  • Мощность, л/с 2.3
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 29 000
  • Спец. предложение Спец. предложение
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 51 000
  • Спец. предложение Спец. предложение
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 51 000
  • Спец. предложение Спец. предложение
  • Мощность, л/с 15
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 92 070
  • Мощность, л/с 15
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 92 070
  • Мощность, л/с 15
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 96 780
  • Мощность, л/с 15
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 96 780
  • Мощность, л/с 20
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 99 940
  • Мощность, л/с 20
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 99 940
  • Мощность, л/с 20
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 101 870
  • Мощность, л/с 20
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Ручной
  • Стоимость (грн) 101 870
  • Мощность, л/с 30
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 127 190
  • Мощность, л/с 30
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 127 190
  • Мощность, л/с 2.3
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 139 180
  • Мощность, л/с 2.3
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 139 180
  • Мощность, л/с 50
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 182 710
  • Мощность, л/с 50
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Румпельное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 182 710
  • Мощность, л/с 80
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 227 860
  • Мощность, л/с 80
  • Высота транца Короткий
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 227 860
  • Мощность, л/с 100
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 275 050
  • Мощность, л/с 100
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 275 050
  • Мощность, л/с 115
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 305 830
  • Мощность, л/с 115
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 305 830
  • Мощность, л/с 135
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 324 920
  • Мощность, л/с 135
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 324 920
  • Мощность, л/с 150
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 343 360
  • Мощность, л/с 150
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 343 360
  • Мощность, л/с 225
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 380 440
  • Мощность, л/с 225
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 380 440
  • Мощность, л/с 250
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 472 940
  • Мощность, л/с 250
  • Высота транца Длинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 472 940
  • Мощность, л/с 6
  • Высота транца Сверхдлинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 596 900
  • Мощность, л/с 6
  • Высота транца Сверхдлинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 596 900
  • Высота транца Сверхдлинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 641 080
  • Высота транца Сверхдлинный
  • Тип управления Дистанционное
  • Тип запуска Электрический
  • Стоимость (грн) 641 080

Контакти

Выбор лодочных моторов

    • 10
    • 100 (1)
    • 115 (1)
    • 135 (1)
    • 15 (2)
    • 150 (1)
    • 2.3 (2)
    • 20 (2)
    • 225 (1)
    • 250 (1)
    • 30 (1)
    • 50 (1)
    • 6 (1)
    • 60
    • 80 (1)
    Close